Terug

Ingemaakte kast wordt in foutieve afmetingen geleverd en niet geïnstalleerd.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: eggo

24/05/2024

BesteOp 14 juni 2023 kreeg ik de bevestiging en ondertekening van het verkoopsorder voor een ingemaakte kast bij Eggo. Op 13 juli 2023 voerde ik de betaling van het voorschot uit.19 juli werd een gedetailleerde opmeting gedaan door de plaatser. 31/8/23 mail met bevestiging van levering op 21/11 en plaatsing op 23/11/23.14/09/23 bevestiging order na opmeting.21/11 /23 betaling overig bedrag per overschrijving. De materialen werden thuis geleverd. 23/11 /23 plaatsing deel kast, blijkt dat de juiste afmetingen van enkele onderdelen niet correct zijn doorgegeven. Er wordt beloofd dat de nodige materialen direct besteld worden. Op 5 januari zou de volledige installatie in orde gebracht worden. 4/1/2024 mail dat de plaatsing nog niet kan gebeuren omdat er nog geen bevestiging is van het order. Februari 2024:3 keer gebeld naar de klantendienst. Uitleg gekregen ivm wat er misloopt met de firma van de materialen. Er wordt een andere firma gezocht, maar de oorspronkelijke firma zou het probleem moeten oplossen. De kleur van de reeds bestelde materialen is niet meer ter beschikking dus de toenmalige firma kan het probleem niet oplossen. Maart/april 20243 weken na elkaar langsgeweest bij Eggo Turnhout, er wordt telkens beloofd dat ze de week nadien meer info en een oplossing hebben. 25/4/24 wordt de oplossing aangeboden van de frontdeuren en zijpanelen(alle zichtbare onderdelen en de nog nodige stukken) in 'het nieuwe wit' te voorzien. Dit zou worden voorzien door de nieuwe firma waarmee ze gaan samenwerken. Ik word verwacht begin mei zelf te bellen om te bekijken wanneer de plaatsingsdatum wordt gepland. Eind mei is er nog steeds geen bevestiging van het order en dus ook geen leverdatum. Ondanks mijn herhaaldelijke vraag om een compensatie op papier te zetten, (voor de lange wachttijd, en om te verzekeren dat ze de nieuwe materialen niet aan een meerprijs aanrekenen) , krijg ik hier géén antwoord op. Er wordt telkens gevraagd om nog geduld te hebben. Ondertussen zijn we bijna een jaar na bestelling van het order en in plaats van een ingemaakte kast, ligt er enkel een hoop materiaal opgestapeld. Ik wil geen beloftes meer, maar concreet een oplossing en een compensatie op papier of een volledige terugbetaling+compensatie zodat ik de kast bij een ander bedrijf kan bestellen. Vriendelijke groeten

Berichten (2)

eggo

Naar: L. H.

27/05/2024

Beste heer,Beste Mevrouw,Ik bevestig u de ontvangst van uw klacht, die al mijn attentie heeft weerhouden.Het spijt me zeer te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Onze ambitie is om al onze klanten een onberispelijke service te bieden.Bij het lezen van de verschillende problemen die u ons meedeeld, stel ik vast dat wij deze ambitie niet hebben waargemaakt.Hiervoor bied ik u namens Eggo onze welgemeende verontschuldigingen aan.Sta me toe contact op te nemen met de verschillende intervenanten in uw project.Ik kom snel naar u terug met een concreet antwoord en een voorstel tot oplossing.Ik blijf ter beschikking indien u verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Florette GOUBLOMMEAfter Sales Coordinatorflorette.goublomme@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING

L. H.

Naar: eggo

12/06/2024

Beste mevr. Florette Goublomme Kan u me al meer info geven ivm een antwoord en voorstel naar oplossing toe? Bedankt Vriendelijke groet Leen Hendrickx

Bemiddeling door Testaankoop 16 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform