Terug

Problemen met plaatsen keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. D.

Naar: eggo

27/05/2025

Geachte mevrouw/heer, We hebben reeds heel veel stappen ondernomen: 1. Bestelling en plaatsing keuken - 3 september 2024: Keuken besteld. - 14–15 november 2024: Oorspronkelijke datum plaatsing keuken. - 16 november 2024: Keuken pas geplaatst wegens autopanne van de plaatsers. 2. Tijdelijk werkblad Bij de plaatsing werd een tijdelijk werkblad beloofd, maar dit bleek slechts een klein stukje te zijn – enkel naast de afwasbak en het fornuis. Onvoldoende bruikbaar. 3. Werkblad – Artimar - 28 november 2024: Werkblad geplaatst door Artimar, 13 dagen na plaatsing van de keuken. Er was beloofd dat het werkblad binnen vier weken na de plaatsing zou worden geïnstalleerd – dit zou dus vóór de kerstvakantie moeten zijn. - 4 januari 2025: Eerste reactie van Artimar na meerdere pogingen tot contact. Ze gaven aan dat het werkblad pas in de 2de of 3de week van februari zou kunnen geplaatst worden. Werkblad moest nog besteld worden. 4. Afwerking keuken 20 januari 2025: Deels afgewerkt. Er waren onderdelen verkeerd geleverd waardoor niet alles kon worden voltooid. 5. Klachtenmail en bezoek - 27 januari 2025: Klachtenmail gestuurd. Geen reactie ontvangen. - 7 februari 2025: Bezoek aan Eggo Leuven. Voorstel voor dunner werkblad van 1,2 cm werd door ons geweigerd vanwege breekgevaar. Wederom werd snelle afhandeling beloofd. 6. Plaatsing en verdere afwerking - 19 februari 2025: Werkblad uiteindelijk geplaatst door Artimar. - 21 februari 2025: E-mail naar Eggo gestuurd, onmiddellijke reactie ontvangen met belofte dat de plaatser zou bellen. - 3 maart 2025: SMS van plaatser om afspraak te maken. - 13 maart 2025: Afspraak bevestigd voor 17 maart. - 17 maart 2025: Afwerking deels uitgevoerd. 3 van de 4 punten in orde gebracht. Hoekstuk en handgreep ontbraken – moesten opnieuw besteld worden. 7. Schadevergoeding - 4 april 2025: Mail gestuurd met voorstel tot schadevergoeding. Geen reactie. - 17 mei 2025: Reminder gestuurd. Verkoper beweerde dat eerdere mail niet ontvangen was, en nadien dat ze doorgestuurd was naar de manager. Geen verdere opvolging ontvangen. 8. Laatste interventie - 21 mei 2025: Plaatser kwam langs, maar kreeg kast niet mooi afgewerkt. Volgens hem is dit te wijten aan een verschuiving door de plaatsers van het werkblad. Hij zou Eggo verwittigen en een externe dienst zou eventueel komen. - 27 mei 2025: Nog geen verdere reactie of nieuws ontvangen. Belangrijkste problemen en gebrekkige opvolging - Belofte om werkblad te plaatsen vóór kerst niet nagekomen. - Onvoldoende tijdelijk werkblad bij eerste plaatsing. - Slechte communicatie en trage respons (Artimar, Eggo). - Herhaaldelijke uitgestelde en onvolledige afwerking. - Geen reactie op klachtenmail en schadevergoeding. - Technische fouten bij plaatsing die nadien andere problemen veroorzaakten. - Geen oplossing of actie op recente problemen (vanaf 21 mei). Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Annemie

Berichten (6)

eggo

Naar: A. D.

28/05/2025

Geachte, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail van dinsdag 27 mei 2025 betreffende de klacht van uw lid, mevrouw Annemie Degreef. Wij nemen deze klacht ter harte en zullen ze zorgvuldig onderzoeken. U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie. Wij streven ernaar om snel een passende oplossing te bieden voor de geschetste situatie. Met vriendelijke groeten, Nathalie Nathalie VERSTRAELEN Customer Service Team Leader +32 (0)81 71 48 07 nathalie.verstraelen@eggo.be Rue du Réemploi, 4 - 5020 Namur THINK GREEN BEFORE PRINTING

A. D.

Naar: eggo

24/06/2025

Beste Momenteel zijn we 24 juni. Dit is bijna 1 maand verder dan 27 mei en nog steeds heb ik geen reactie op mijn brief. De enige reactie dat ik kreeg was dat de verantwoordelijke met vakantie was en dat ze het gingen opvolgen. Deze reactie kwam er op 16/06. Verder heb ik niets meer vernomen. Is het mogelijk om hier toch nog eens werk van te maken? Hartelijk dank Annemie

eggo

Naar: A. D.

24/06/2025

Beste Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de laattijdige opvolging. De plaatser zal de klant ten laatste tegen het einde van deze week contacteren om een afspraak in te plannen. Wat betreft de andere punten in uw brief: deze zullen besproken worden met onze shopmanager. Hij is momenteel met verlof tot en met 30 juni. Zodra hij terug is, zullen wij dit intern bespreken en u vervolgens op de hoogte brengen. Dank voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groeten, Nathalie VERSTRAELEN Customer Service Team Leader +32 (0)81 71 48 07 nathalie.verstraelen@eggo.be Rue du Réemploi, 4 - 5020 Namur THINK GREEN BEFORE PRINTING

eggo

Naar: A. D.

08/07/2025

Beste In bijlage vindt u het werfrapport van onze plaatser, waaruit blijkt dat de keuken volledig is afgewerkt. Wij hopen dat hiermee alles naar wens is opgelost. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Nathalie VERSTRAELEN Customer Service Team Leader +32 (0)81 71 48 07 nathalie.verstraelen@eggo.be Rue du Réemploi, 4 - 5020 Namur THINK GREEN BEFORE PRINTING De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: Tuesday, 24 June 2025 09:15 À: CustomerCare CustomerCare@eggo.be Objet: Nieuw bericht van ANNEMIE D CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. ' ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. D.

Naar: eggo

29/07/2025

Geachte, Hartelijk dank voor uw opvolging. Eggo Leuven had eerder aangegeven een redelijke schadevergoeding te voorzien als tegemoetkoming voor het veroorzaakte ongemak. Helaas had ik op 21 juli nog geen reactie ontvangen. Daarom heb ik die dag zelf een e-mail verstuurd, maar intussen zijn we acht dagen verder en heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen. Zou u dit dossier opnieuw kunnen bekijken en laten weten of er al enige vooruitgang is geboekt? Met vriendelijke groet, Annemie

eggo

Naar: A. D.

01/08/2025

Geachte Na overleg met de shopmanager hebben wij besloten een schadevergoeding van €1 077 toe te kennen als tegemoetkoming voor het veroorzaakte ongemak. Wij hopen hiermee een constructieve oplossing aan te bieden en zien uw verdere opvolging met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Nathalie VERSTRAELEN Customer Service Team Leader +32 (0)81 71 48 07 nathalie.verstraelen@eggo.be Rue du Réemploi, 4 - 5020 Namur THINK GREEN BEFORE PRINTING De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: Tuesday, 29 July 2025 09:45 À: CustomerCare CustomerCare@eggo.be Objet: Nieuw bericht van ANNEMIE D CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. ' ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform