Geachte,
Hierbij willen we u informeren dat één van onze kwaliteitscontroleurs contact met Dhr Van Der Vurst zal opnemen om een afspraak in te plannen.
Tijdens dit bezoek willen wij samen met de klant de situatie evalueren en bekijken welke stappen nog ondernomen moeten worden om de klant volledig tevreden te stellen.
Wij willen ook informeren dat de Shopmanager momenteel met vakantie is. Van zodra hij terug is, zal er een verdere opvolging van uw dossier gebeuren.
Wij danken u voor uw begrip en blijven uiteraard ter beschikking voor bijkomende vragen.
Groeten,
Brigitte
Customer Service Team Leader
+32 (0)81 71 48 37
brma@eggo.be
Rue du Réemploi, 4 - 5020 Namur
THINK GREEN BEFORE PRINTING
De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be
Envoyé: Tuesday, 8 July 2025 12:31
À: CustomerCare CustomerCare@eggo.be
Objet: ettelijke fouten bij plaatsing keuken