Terug

ettelijke fouten bij plaatsing keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: eggo

08/07/2025

Goeie middag, we hebben al een aantal keren contact gehad met EGGO en hun klantendienst ( ergens in Wallonië ) in verband met diverse problemen... ik kan een opsomming geven van deze problemen als dat nodig is.... er is een kwaliteitscontroleur geweest van EGGO waarbij achteraf een EGGO team de vele anomalieën heeft aangepakt ( ? ???? )... toen alles nog niet ok was, hebben we EGGO AALST gevraagd om nogmaals een kwaliteitsdeskundige te sturen... das nu al maanden geen reactie hierop.... onze 3 laatste problemen : 1. de medicijnkast die ze hebben gemonteerd staat scheef aan de muur ( foto kan gestuurd worden )... 2. in een blok van 2 keukenkasten is er één kast di. 6 mm lager hangt ( foto's beschikbaar ) en dus een uitgebreider werk vraagt om in orde te maken... 3. ook hebben we het werkblad in de keuken moeten vervangen ( er staat nu een keramieken plaat in ) aangezien dit werkblad al vuil afgewerkt bleef na de plaatsing, je er niks kon of mocht opzetten zonder onderlegger of plankje of de coating was beschadigd... derhalve is onze vraag : een financiële tussenkomst van EGGO keukens ten bedrage van 3500 euro ( dekking kostprijs keramieken werkblad - 2500 euro - en een bedrag voor een echte stielman om het euvel van de kasten goed te krijgen.... ik kan u foto's en documenten doorsturen als u benoemt wat er nodig is... beste groeten Marc & Nicole VAN DER VURST DE NEEF

Berichten (2)

eggo

Naar: M. V.

08/07/2025

Geachte, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail van dinsdag 8 juli 2025 betreffende de klacht van uw lid, mevrouw Marc Van Der Vurst. Wij nemen deze klacht ter harte en zullen ze zorgvuldig onderzoeken. U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie. Wij streven ernaar om snel een passende oplossing te bieden voor de geschetste situatie. Met vriendelijke groeten, Nathalie De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: Tuesday, 8 July 2025 12:31 À: CustomerCare CustomerCare@eggo.be Objet: ettelijke fouten bij plaatsing keuken CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. ' ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 11 juli 2025

eggo

Naar: M. V.

15/07/2025

Geachte, Hierbij willen we u informeren dat één van onze kwaliteitscontroleurs contact met Dhr Van Der Vurst zal opnemen om een afspraak in te plannen. Tijdens dit bezoek willen wij samen met de klant de situatie evalueren en bekijken welke stappen nog ondernomen moeten worden om de klant volledig tevreden te stellen. Wij willen ook informeren dat de Shopmanager momenteel met vakantie is. Van zodra hij terug is, zal er een verdere opvolging van uw dossier gebeuren. Wij danken u voor uw begrip en blijven uiteraard ter beschikking voor bijkomende vragen. Groeten, Brigitte Customer Service Team Leader +32 (0)81 71 48 37 brma@eggo.be Rue du Réemploi, 4 - 5020 Namur THINK GREEN BEFORE PRINTING De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: Tuesday, 8 July 2025 12:31 À: CustomerCare CustomerCare@eggo.be Objet: ettelijke fouten bij plaatsing keuken ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform