Terug

beschadigingen, niet geleverde materiaal V2

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. C.

Naar: eggo

11/10/2023

Beste,Op 16/06/2023 had ik een klacht ingediend met de titel beschadigingen, niet geleverde materiaal. https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01815619-70Naar aanleiding van mijn klacht werd gezegd dat de beschadigde geleverde onderdelen opnieuw waren besteld en op 02/08/2023 zouden worden geleverd. Echter, op 02/08 werd OPNIEUW EEN BESCHADIGDE KASTDEUR geleverd. Hierop werd opnieuw een bestelling geplaatst en moesten we ongeveer TWEE MAANDEN langer wachten. Op 27/09/2023 werd het laatste onderdeel geleverd en geïnstalleerd.Zoals we al in de vorige klacht hebben aangegeven, hadden we gevraagd om een schadevergoeding voor al deze ervaren ongemakken. U had gezegd dat dit verzoek aan het dossier zou worden toegevoegd en dat er informatie zou worden verstrekt na afronding van het project. We hebben echter nog steeds geen terugkoppeling ontvangen over dit onderwerp. Kunt u alstublieft zo snel mogelijk feedback geven over deze kwestie? Ik wil niet langer tijd besteden aan dit proces!

Berichten (3)

eggo

Naar: N. C.

13/10/2023

Beste heer Civelek,Ik heb uw aanvraag tot vergoeding goed ontvangen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke.Zodra ik een antwood ontvang, kom ik naar u terug.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

eggo

Naar: N. C.

17/10/2023

Beste heer Civelek,Na contact met de verantwoordelijke kom ik naar u terug betreffende uw vraag tot tegemoetkoming.Uw project was volledig functioneel bij plaatsing.De elementen die beschadigd waren, werden vervangen conform aan onze garantievoorwaarden.Wij verontschuldigen ons dat uw projet niet in één keer kon worden afgewerkt en dat er enkele afwerkingen nodig waren, maar uw project is nu conform aan uw bestelling.Er zal geen commerciele geste uitgekeerd worden.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

N. C.

Naar: eggo

24/10/2023

Beste,Het feit dat u zegt dat u deze elementen onder garantie heeft vervangen, verandert mijn slechte ervaring niet. Deze elementen moeten sowieso onder de garantie worden vervangen, ze zijn allemaal al betaald in de prijs van de keuken. Dit is geen gebaar van uw kant.Het is niet normaal dat een groot bedrijf als Eggo een bestelling pas na 4-5 leveringen correct aflevert. Alleen excuses aanbieden is ook niet normaal. U mag dit dan wel als normaal beschouwen, maar vanuit het perspectief van de klant is dit absoluut niet normaal. Bij de eerste levering waren er 20 fouten. Is dit normaal? Ik moest bij elke levering thuis zijn en tijd vrijmaken hiervoor. Moet ik hier echt mee omgaan?U komt absoluut niet over als een bedrijf dat succesvol is in klanttevredenheid. U kunt er zeker van zijn dat ik niemand in mijn omgeving zal aanraden.Voor toekomstige klanten die deze klacht lezen: Op de Testaankoop-website worden klachten automatisch na twee maanden gesloten met de melding "GESLOTEN Succesvol" als er geen actie is ondernomen. Als ik hier geen extra opmerking heb achtergelaten, weet dan dat er geen actie is ondernomen door het bedrijf Eggo.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform