Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
L. C.
27/11/2024

Levering

Geachte mevrouw/heer, Op 6 november kocht ik enkele kledingstukken aan in uw online winkel en betaalde ik € 122,92. De goederen zijn nog steeds niet geleverd tot op heden in het click en collect punt. Ik krijg geen bevestigingsbericht van de click en collect, nochtans zouden de goederen reeds verstuurd zijn op 7 november. De klantenservice zegt nog even geduld te hebben, doordat er logistieke problemen zijn. De leveringstermijn is ondertussen al lang overschreden. Nu duurt het onderzoek nog eens 10 werkdagen! De klantendienst stelde voor om de goederen te retourneren en de kledij opnieuw te bestellen, maar ik wil niet nogmaals zolang wachten op de goederen. Het is helaas niet de eerste keer dat de webbestelling vertraging oploopt. Ik wens graag meer duidelijkheid over de goederen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
C. V.
27/09/2024

niet geleverde bestelling en geen geld terug!

Beste Op 06/05 deed ik een bestelling (ref 1357514411) tot op heden , is deze nog steeds niet geleverd in het door mij aangeduide filiaal ondanks verschillende mails naar de klantendienst. Ik heb meer dan 160€ betaald en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Ondertussen wil ik gewoon mijn geld terug! C&A stuurt steeds hetzelfde standaardbericht maar ondertussen heb ik nog mijn bestelling nog mijn centen terug. Ik zie op mijn persoonlijke ruimte dat jullie deze klacht afsloten ! Vandaar deze nieuwe klacht

Afgesloten
A. V.
19/09/2024

Verkeerd geleverde maat

Geachte mevrouw/heer, Op 6/7/2024 kocht ik artikel nr 2220964 uw online winkel. Ik ontving het pakket de week erop, maar pas enkele maanden later toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 2 sweaters maat 110, 1 sweater maat 110 (deze was duidelijk zichtbaar door de plastic) en 1 sweater maat 92 (deze zat onder de andere sweater). Retourneren gaat niet meer, maar ik beroep mij op de wet van garantie. Er is mij een foutief item geleverd en ik zou graag de juiste maat van deze sweater ontvangen. Ik heb 2 sweater besteld van maat 110. En ook al heb ik de inhoud van de zak niet gecontroleerd omdat de zichtbare sweater wel de juiste maat had, toch is het niet mijn fout dat u een verkeerde maat mee hebt geleverd. Ik heb betaald voor 2x maat 110 en niet 1x maat 110 en 1x maat 92. Foto's kunnen bijgeleverd worden. Mvg,

Afgesloten
M. R.
23/05/2024

Problemen met een bestelling

Beste, Ik heb problemen met deze winkel. Ik bestelde online op 26 maart en het pakket arriveerde na 1 maand en 1 week, ze beroepen zich altijd op andere domme redenen. Uiteindelijk kwam het pakket aan in de winkel, ik nam het aan en na 1 week stond het geld terug op mijn rekening. het pakket bevat 1 t-shirt en 2 blazers, ik heb een bericht gestuurd dat ik stop met het t-shirt en ervoor wil betalen, en ik stuur de 2 blazers terug. Na 2 weken krijg ik bericht dat ik het pakket kan betalen...? Deze webshop heeft, zoals je ziet, alleen maar incompetente medewerkers. Ik vroeg hem om een ??schriftelijk antwoord zodat ik de 2 kon retourneren en de derde kon betalen, maar tevergeefs.Ik wacht op een oplossing. MvgMaricela Radu

Opgelost
M. R.
11/04/2024

Problemen met leveren

Beste, ik heb een betalling op 26 maart aan C&A online gemaakt en vandaag is het op 9 april en nog niet gekregen. Ik heb al een email gestuurd en zij zeggen mij om te wachten. Al 15 dagen te wachten is het te veel.Alstublieft help mij om de bestelling of mijn geld terug te krijgen. Dat is niet normaal en onbeleeft tegen de klant.Update: vandaag 10 april heb ik een email gekregen dat mijn bestelling is in andere winkel gestuurd en het mag nog 1 week duren tot naar mij te aankomen. Dat is bespotten!! Geen enail, geen bericht, geen telefoontje, niks. Je moet je schamen! De medewerkers bespotten de klanten, ze doen hun werk niet en het is heel anders dan in Duitsland.Mvg,Maricela Radu

Opgelost
M. R.
9/04/2024

Problemen met leveren

Beste, ik heb een betalling op 26 maart aan C&A online gemaakt en vandaag is het op 9 april en nog niet gekregen. Ik heb al een email gestuurd en zij zeggen mij om te wachten. Al 15 dagen te wachten is het te veel. Alstublieft help mij om de bestelling of mijn geld terug te krijgen. Dat is niet normaal en onbeleeft tegen de klant. Mvg,Maricela Radu

Opgelost
C. V.
29/03/2024

Problemen met levering webshop bestelling

Beste Op 06/05 deed ik een bestelling (ref 1357514411) tot op heden , is deze nog steeds niet geleverd in het door mij aangeduide filiaal ondanks verschillende mails naar de klantendienst. Ik heb meer dan 160€ betaald en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Ondertussen wil ik gewoon mijn geld terug

Afgesloten
P. V.
6/09/2023

na 3 maanden, 8 telefoons en beloftes nog geen terugbetaling retour zending

Beste ik bestelde op 10/05/2023 shorts via uw online shop via het e-mail adres patrick.vanpoucke1@telenet.be.gezien de maat niet juist was heb ik de goederen op 25/05/2023 afgegeven in het filiaal in Korbeek-lo. dezelfde dag nog kreeg ik een bevestiging van de retour via mail.Op 22/06 werd op uw vraag de factuur , bankafschrift met betalingsbewijs , retour bewijs en bestelbewijs via mail opgestuurd. Dezelfde dag werd bevestigd dat u de documenten ontvangen had.op 30/06/23 kreegik een mail dat de geretourneerde producten gevonsden waren en binnen de 6 a 8 werkdagen de terugstorting zou volgen.Na op 12/07 welgemeende excuses en een kortingsbon ontvangen te hebben werd mij op 19/07 nog eens gevraagd om mijn rekeningnummer door te geven. dezelfde dag nog zijn de gegevens doorgegeven.Na bovendien nog een reeks telefoons van telkens ongeveer 20 min op 25/5. 30/6. 12/7. 19/7. 31/7. 08/08 en tenslotte 16/08 wacht ik nog steeds op de terugbetaling van 139.96 euro.gezien het bedrag op vandaag 06/09/23 nog steeds niet op mijn rekening staat ben ik genoodzaakt om deze klacht in te dienen via Testaankoop. met dat geld kan ik immers meer dan een jaar lidgeld betalen.in de hoop dat u mij uiteindelijk teruggeeft wat mij toekomt dank ik u inmiddels Patrick Vanpoucke

Afgesloten
T. N.
22/06/2023

Retour niet verwerkt, geen terugbetaling - incasso

Beste, bestelling 1356908634 bij CenA werd gedaan in april met achteraf betalen. Ik heb hiervan 1 artikel gehouden en betaald en de andere artikels retour gestuurd. In mei kreeg ik een betalingsherinnering.. toen heb ik direct geantwoord dat alles retour gegaan is en ik geen openstaand bedrag meer heb. Toen hebben ze mij geantwoord met Beste X, Hartelijk dank voor uw aanvraag met betrekking tot uw retourzending van de bestelling 1356908634. We zijn blij om de huidige status van uw retourzending te controleren.Uw retour is al aangekomen in ons logistiek centrum en moet binnenkort worden geboekt.Zodra de goederen zijn geboekt, ontvangt u een aparte ontvangstbevestiging per e-mail. Dus ik wachtte op de verwerking/boeking van de retour. Maar toen kreeg ik opeens een aanmaning via post, weer contact opgenomen via mail en toen opeens was mijn retour nooit aangekomen??? Nu volgde aanmaning 2 (heel snel) en dreiging tot incassobureau en juridische stappen. Nu krijg ik geen enkel reactie meer van de klantendienst en krijg ook NIEMAND aan de lijn, heb al tiental keren gebeld en 3u totaal in wacht gestaan... (betalende lijn)Wat dien ik te doen? Het gaat over 103EUR. Maar als er incasso komt wordt dit uiteraard meer.. en ik heb de goederen wel degelijk retour gestuurd. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk te verrekenen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Opgelost
S. V.
20/06/2023

na een maand nog steeds geen terug betaling

Beste ik heb een bestelling gedaan en retour gegeven in de winkel te Beringen. ordernummer: 1357383803.jullie zeiden dat de terug betaling tot 14 dagen kan duren. maar helaas zijn we nu al een maand verder en heb ik deze nog steeds niet mogen ontvangen ik heb ook een aantal keren gemaild maar ik krijg geen antwoord. Ik vind dit heel jammer. ook heb ik jullie via FB gecontacteerd maar ik krijg gewoon geen antwoord en voel me bedrogen door jullie. Ik vind dit heel jammer zeker omdat ik regelmatig bij jullie koop en ik nu inorm teleurgesteld ben.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform