Terug

Verkeerd geleverde maat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. V.

Naar: C&A Webshop

19/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 6/7/2024 kocht ik artikel nr 2220964 uw online winkel. Ik ontving het pakket de week erop, maar pas enkele maanden later toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 2 sweaters maat 110, 1 sweater maat 110 (deze was duidelijk zichtbaar door de plastic) en 1 sweater maat 92 (deze zat onder de andere sweater). Retourneren gaat niet meer, maar ik beroep mij op de wet van garantie. Er is mij een foutief item geleverd en ik zou graag de juiste maat van deze sweater ontvangen. Ik heb 2 sweater besteld van maat 110. En ook al heb ik de inhoud van de zak niet gecontroleerd omdat de zichtbare sweater wel de juiste maat had, toch is het niet mijn fout dat u een verkeerde maat mee hebt geleverd. Ik heb betaald voor 2x maat 110 en niet 1x maat 110 en 1x maat 92. Foto's kunnen bijgeleverd worden. Mvg,

Berichten (1)

A. V.

Naar: C&A Webshop

04/10/2024

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op bovenstaande klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform