Beste, bestelling 1356908634 bij CenA werd gedaan in april met achteraf betalen. Ik heb hiervan 1 artikel gehouden en betaald en de andere artikels retour gestuurd. In mei kreeg ik een betalingsherinnering.. toen heb ik direct geantwoord dat alles retour gegaan is en ik geen openstaand bedrag meer heb. Toen hebben ze mij geantwoord met Beste X, Hartelijk dank voor uw aanvraag met betrekking tot uw retourzending van de bestelling 1356908634. We zijn blij om de huidige status van uw retourzending te controleren.Uw retour is al aangekomen in ons logistiek centrum en moet binnenkort worden geboekt.Zodra de goederen zijn geboekt, ontvangt u een aparte ontvangstbevestiging per e-mail. Dus ik wachtte op de verwerking/boeking van de retour. Maar toen kreeg ik opeens een aanmaning via post, weer contact opgenomen via mail en toen opeens was mijn retour nooit aangekomen??? Nu volgde aanmaning 2 (heel snel) en dreiging tot incassobureau en juridische stappen. Nu krijg ik geen enkel reactie meer van de klantendienst en krijg ook NIEMAND aan de lijn, heb al tiental keren gebeld en 3u totaal in wacht gestaan... (betalende lijn)Wat dien ik te doen? Het gaat over 103EUR. Maar als er incasso komt wordt dit uiteraard meer.. en ik heb de goederen wel degelijk retour gestuurd. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk te verrekenen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt