Terug

na 3 maanden, 8 telefoons en beloftes nog geen terugbetaling retour zending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: C&A Webshop

06/09/2023

Beste ik bestelde op 10/05/2023 shorts via uw online shop via het e-mail adres patrick.vanpoucke1@telenet.be.gezien de maat niet juist was heb ik de goederen op 25/05/2023 afgegeven in het filiaal in Korbeek-lo. dezelfde dag nog kreeg ik een bevestiging van de retour via mail.Op 22/06 werd op uw vraag de factuur , bankafschrift met betalingsbewijs , retour bewijs en bestelbewijs via mail opgestuurd. Dezelfde dag werd bevestigd dat u de documenten ontvangen had.op 30/06/23 kreegik een mail dat de geretourneerde producten gevonsden waren en binnen de 6 a 8 werkdagen de terugstorting zou volgen.Na op 12/07 welgemeende excuses en een kortingsbon ontvangen te hebben werd mij op 19/07 nog eens gevraagd om mijn rekeningnummer door te geven. dezelfde dag nog zijn de gegevens doorgegeven.Na bovendien nog een reeks telefoons van telkens ongeveer 20 min op 25/5. 30/6. 12/7. 19/7. 31/7. 08/08 en tenslotte 16/08 wacht ik nog steeds op de terugbetaling van 139.96 euro.gezien het bedrag op vandaag 06/09/23 nog steeds niet op mijn rekening staat ben ik genoodzaakt om deze klacht in te dienen via Testaankoop. met dat geld kan ik immers meer dan een jaar lidgeld betalen.in de hoop dat u mij uiteindelijk teruggeeft wat mij toekomt dank ik u inmiddels Patrick Vanpoucke

Berichten (2)

C&A Webshop

Naar: P. V.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

C&A Webshop

Naar: P. V.

06/09/2023

Bedankt voor je berichtGeachte klant,Hartelijk dank voor uw e-mail.Wij hebben uw aanvraag zojuist goed ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk verwerken. U mag van ons binnen één tot twee dagen een antwoord verwachten. Wij verzoeken u dit af te wachten en dus binnen deze termijn dezelfde aanvraag niet nogmaals te versturen. Alleen op die manier kunnen wij een snelle service garanderen.Indien u toch nog een bijkomende vraag heeft met betrekking tot hetzelfde schrijven, of wenst u aanvullende informatie aan ons door te geven, dan verzoeken wij u ons een e-mail.Heeft u al kennisgemaakt met ons servicegedeelte?Hier vindt u informatie over uw bestelling bij de CandA-webshop.Onder FAQ vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten.Met vriendelijke groeten,Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uurKlantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitslandCandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 Het WEEE-registratienummer voor CandA Mode GmbH and Co. KG is: DE 21929517 Het WEEE registratienummer voor CandA Mode GmbH and Co. KG E-Commerce is: DE 77801165 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofdkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph HammerInformatie over de verwerking van uw gegevens vindt u hier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform