Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. C.

Naar: C&A Webshop

27/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 6 november kocht ik enkele kledingstukken aan in uw online winkel en betaalde ik € 122,92. De goederen zijn nog steeds niet geleverd tot op heden in het click en collect punt. Ik krijg geen bevestigingsbericht van de click en collect, nochtans zouden de goederen reeds verstuurd zijn op 7 november. De klantenservice zegt nog even geduld te hebben, doordat er logistieke problemen zijn. De leveringstermijn is ondertussen al lang overschreden. Nu duurt het onderzoek nog eens 10 werkdagen! De klantendienst stelde voor om de goederen te retourneren en de kledij opnieuw te bestellen, maar ik wil niet nogmaals zolang wachten op de goederen. Het is helaas niet de eerste keer dat de webbestelling vertraging oploopt. Ik wens graag meer duidelijkheid over de goederen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

C&A Webshop

Naar: L. C.

28/11/2024

Bedankt voor je bericht Beste Laetitia Clairbois, Bedankt voor uw aanvraag. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw zending werd door ons op 07.11.2024verstuurd en is op weg naar het door u gewenste filiaal. Zodra de zending in het CA-filiaal klaarligt, ontvangt u per ommegaande een e-mail met de benodigde informatie voor het afhalen. Wij vragen u nog wat geduld te hebben, uw bestelling wordt in de komende dagen in het filiaal afgeleverd. Dank u dat u onze klant bent! Met vriendelijke groeten, Uw CA Online Shop Christel van der Schaaf UW MENING IS BELANGRIJK Deel uw mening in een korte vragenlijst en help ons onze service te verbeteren. Deelnemen aan de enquête Contact 02 412 72 30* (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 8 tot 16 uur Klantenservice postadres CA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 Dorsten Duitsland CA Mode GmbH Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Düsseldorf Duitsland Kantongerecht Düsseldorf: HRA 6237 Het WEEE-registratienummer voor CA Mode GmbH Co. KG is: DE 21929517 Het WEEE registratienummer voor CA Mode GmbH Co. KG E-Commerce is: DE 77801165 BTW-ID-nummer: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CA Retail GmbH, Hoofdkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Birgit Kretschmer, Christoph Hammer Informatie over de verwerking van uw gegevens vindt uhier. Van:klachten@test-aankoop.be Sent:11/27/24, 9:30 AM tot:klantendienst@shop-c-and-a.com Subject:Levering ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

L. C.

Naar: C&A Webshop

28/11/2024

Beste Ik ben reeds op de hoogte dat het pakket verstuurd is op 7 november. Ik wens te weten wanneer het eindelijk zal toekomen in de click en collect te Ninove. Is het pakket teruggevonden, want er liep een onderzoek? Ik moest bijgevolg nog eens 10 werkdagen wachten. Het enige wat jullie met zekerheid kunnen zeggen, is dat de klant geduld moet uitoefenen en wachten. Met vriendelijke groeten Laetitia Clairbois

Bemiddeling door Testaankoop 02 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform