Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Levering
Geachte mevrouw/heer, Op 6 november kocht ik enkele kledingstukken aan in uw online winkel en betaalde ik € 122,92. De goederen zijn nog steeds niet geleverd tot op heden in het click en collect punt. Ik krijg geen bevestigingsbericht van de click en collect, nochtans zouden de goederen reeds verstuurd zijn op 7 november. De klantenservice zegt nog even geduld te hebben, doordat er logistieke problemen zijn. De leveringstermijn is ondertussen al lang overschreden. Nu duurt het onderzoek nog eens 10 werkdagen! De klantendienst stelde voor om de goederen te retourneren en de kledij opnieuw te bestellen, maar ik wil niet nogmaals zolang wachten op de goederen. Het is helaas niet de eerste keer dat de webbestelling vertraging oploopt. Ik wens graag meer duidelijkheid over de goederen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
niet geleverde bestelling en geen geld terug!
Beste Op 06/05 deed ik een bestelling (ref 1357514411) tot op heden , is deze nog steeds niet geleverd in het door mij aangeduide filiaal ondanks verschillende mails naar de klantendienst. Ik heb meer dan 160€ betaald en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Ondertussen wil ik gewoon mijn geld terug! C&A stuurt steeds hetzelfde standaardbericht maar ondertussen heb ik nog mijn bestelling nog mijn centen terug. Ik zie op mijn persoonlijke ruimte dat jullie deze klacht afsloten ! Vandaar deze nieuwe klacht
Verkeerd geleverde maat
Geachte mevrouw/heer, Op 6/7/2024 kocht ik artikel nr 2220964 uw online winkel. Ik ontving het pakket de week erop, maar pas enkele maanden later toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 2 sweaters maat 110, 1 sweater maat 110 (deze was duidelijk zichtbaar door de plastic) en 1 sweater maat 92 (deze zat onder de andere sweater). Retourneren gaat niet meer, maar ik beroep mij op de wet van garantie. Er is mij een foutief item geleverd en ik zou graag de juiste maat van deze sweater ontvangen. Ik heb 2 sweater besteld van maat 110. En ook al heb ik de inhoud van de zak niet gecontroleerd omdat de zichtbare sweater wel de juiste maat had, toch is het niet mijn fout dat u een verkeerde maat mee hebt geleverd. Ik heb betaald voor 2x maat 110 en niet 1x maat 110 en 1x maat 92. Foto's kunnen bijgeleverd worden. Mvg,
Problemen met een bestelling
Beste, Ik heb problemen met deze winkel. Ik bestelde online op 26 maart en het pakket arriveerde na 1 maand en 1 week, ze beroepen zich altijd op andere domme redenen. Uiteindelijk kwam het pakket aan in de winkel, ik nam het aan en na 1 week stond het geld terug op mijn rekening. het pakket bevat 1 t-shirt en 2 blazers, ik heb een bericht gestuurd dat ik stop met het t-shirt en ervoor wil betalen, en ik stuur de 2 blazers terug. Na 2 weken krijg ik bericht dat ik het pakket kan betalen...? Deze webshop heeft, zoals je ziet, alleen maar incompetente medewerkers. Ik vroeg hem om een ??schriftelijk antwoord zodat ik de 2 kon retourneren en de derde kon betalen, maar tevergeefs.Ik wacht op een oplossing. MvgMaricela Radu
Problemen met leveren
Beste, ik heb een betalling op 26 maart aan C&A online gemaakt en vandaag is het op 9 april en nog niet gekregen. Ik heb al een email gestuurd en zij zeggen mij om te wachten. Al 15 dagen te wachten is het te veel.Alstublieft help mij om de bestelling of mijn geld terug te krijgen. Dat is niet normaal en onbeleeft tegen de klant.Update: vandaag 10 april heb ik een email gekregen dat mijn bestelling is in andere winkel gestuurd en het mag nog 1 week duren tot naar mij te aankomen. Dat is bespotten!! Geen enail, geen bericht, geen telefoontje, niks. Je moet je schamen! De medewerkers bespotten de klanten, ze doen hun werk niet en het is heel anders dan in Duitsland.Mvg,Maricela Radu
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten