Antwoorden van experten
296 resultaten
Heb je een specifieke vraag? Het antwoord van een expert geeft je praktische oplossingen voor je consumentenvragen. Of je nu een online geschil wilt oplossen, je rechten beter wilt begrijpen of specifieke informatie wilt vinden, ontdek alle antwoorden van onze experts.
Antwoord van expert
24 februari 2022
Attest kwijt, geen terugbetaling
Het overkwam onze abonnee: een attest om orthodontie terugbetaald te krijgen, gaat verloren. Inmiddels is de deadline gepasseerd. Een dure fout die helaas niet zomaar recht te zetten is, zo blijkt. Hoe kun je zulke situaties vermijden?
Antwoord van expert
09 februari 2022
Hoe weet je of je een psychische stoornis hebt?
Antwoord van expert
17 januari 2022
Word ik vergoed voor de vertraging bij de terugvlucht?
Antwoord van expert
05 januari 2022
Is voeding in snelverkoop veilig?
Antwoord van expert
04 november 2021
Soms blijft niets over van een terugbetaling van de luchthaventaksen
Antwoord van expert
06 oktober 2021
Een collectieve schuldbemiddelaar moet de schuldeisers berichten over het aflossingsplan
Antwoord van expert
10 september 2021
Sommige onlineverkopers lappen klantvriendelijkheid aan hun laars
Antwoord van expert
20 augustus 2021
Lichaamsbeweging: wat mag wél na een coronaprik?
Antwoord van expert
03 augustus 2021
Als de verkoper niet kan leveren wat hij je had beloofd
Antwoord van expert
05 juli 2021
Huisregels vermeld op website volstaan niet voor een gewone verkoop
Antwoord van expert
01 juni 2021
Lokaal shoppen? Soms blijkt het anders uit te vallen ...
Antwoord van expert
04 mei 2021
