Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
A. V.
10/09/2025

Geen aflevering

Ik heb via Amazon een bestelling geplaatst. Op de dag van de levering hoorde ik een auto stoppen, maar er kwam niemand tot aan mijn voordeur. Kort daarna ontving ik het bericht dat mijn pakket was afgegeven en ondertekend door "de bewoner", terwijl ik zelf thuis was en niets heb ontvangen of ondertekend. Uiteindelijk heb ik via Amazon mijn geld teruggekregen, maar Colis Privé blijft volhouden dat mijn pakket wel degelijk afgeleverd werd. Communicatie met Colis Privé verloopt bovendien erg stroef en ik krijg geen heldere uitleg of oplossing.

In behandeling
E. H.
26/06/2025

Pakket heeft steeds vertraging

Mijn pakket ligt al sinds 17/06 bij Colis Privé, steeds maar vertraging en dagenlang stilliggen. Op klachtenmails wordt niet geantwoord.

Afgesloten
D. T.
11/03/2025

Levering komt niet aan

Op 28/02/25 kocht ik voor €230,47 aan kleren bij de onlinewinkel ASOS. De verwachtte leveringsdatum, via Colis privé, stond op 5/03/2025. Op 1/03 kreeg ik een mail dat het die dag geleverd zou worden. Ondertussen is het 11/05/2025 en kwam er nog steeds niets aan. De laatste update stelt: Votre colis est arrivé sur notre agence régionale de distribution. Deze werd ondertussen niet meer aangepast. Ik diende een klacht in en stuurde een e-mail, die nog steeds geen gehoor kregen. Asos stuurde wel al een e-mail om een review achter te laten, gezien mijn pakje geleverd zou moeten zijn. Leveringsnummer: S72 800 106 431 Naam: Danté Fernandez Afleveradres: Hovestraat 157, bus 24. 2650 Edegem

Afgesloten
L. M.
25/02/2025

Levering niet ontvangen

Betreft Pakketnummer T61 003 241 470 Pakje zou afgeleverd zijn in de brievenbus. Niets gevonden. Trouwens volgens de afmetingen van het pakket, zou dit zelfs niet in de brievenbus gepast hebben. Gezien het al na 20u was en er een fietspad op 2 'm ligt, is het dan ook vermoedelijk door iemand meegenomen. Waarom niet de moeite doen om aan te bellen en af te leveren.

Afgesloten
M. V.
22/02/2025

Pakket zogezegd geleverd maar niets ontvangen

Op 21/02/2025 zou er een pakket geleverd worden bij mij thuis. Ik heb de hele dag "de historiek van mijn pakket" gevolgd, tot 22u30 stond er "jouw pakket is onderweg naar jou". Iets later stond er dat mijn pakket geleverd was om 22u47 zonder contact. Ik heb de hele dag en avond geen bezorger gezien en heb geen pakket ontvangen, aan de voordeur stond er ook geen pakket.

Afgesloten
E. M.
20/02/2025

Leveringsprobleem

Op 14/02/2025 verwachtte ik een pakket via Colis Privé. Er werd niet gebeld om 17:20 maar wel een mail ontvangen om 18:06. Hadden ze gebeld dan kon ik laten weten dat ik 2 minuten later thuis was. Na al miserie gehad te hebben bij een vorige bestelling met Colis Privé, besloot ik het om naar een afhaalpunt te brengen. Dit op de leveringsdatum 17/02/2025. Tot op heden is het nog steeds niet aangekomen, ook geen andere beweging meer! Ik heb al een klacht ingediend, al meermaals met het telefoonnummer gebeld dat te vinden is op hun site maar alleen doorverbindt met de klantenservice van Mondial Relay. Dus nu zit ik hier nog steeds te wachten op mijn bestelling zonder enige info of zonder iemand te bereiken van het bedrijf!

Afgesloten
S. D.
27/01/2025

Bestelling niet aangekomen

Beste, Begin december vorig jaar heb ik een bestelling geplaatst via Minibricks dat geleverd zou worden met courierdienst Colis Privé. Later kreeg ik een mail dat het pakketje in mijn brievenbus was geleverd maar echter werd daar niets aangetroffen, alsook niet in de brievenbussen van de buren. Hierna heb ik de courierdienst per mail aangesproken over dit probleem. Hierna heb ik al tot 2x toe meteen een schriftelijke verklaring op eer doorgestuurd via mail telkens wanneer het bedrijf hierom vraagde. Nu krijg ik weer een mail dat de klacht is verworpen omdat ik zogezegd binnen een bepaalde termijn niet heb gereageerd op hun berichten. Dit kat-en-muisspel is nu zo al een paar weken bezig en er komen maar geen vorderingen.

Afgesloten
R. L.
14/01/2025

Pakket niet geleverd maar volgens Colis Privé wel afgetekend

Pakket werd volgens de webshop afgeleverd door Colis Privé. De ontvanger, wij, zouden voor ontvangst hebben afgetekend. Het pakket is nooit aangeboden dus ook niet afgetekend. Noch de buren of camera beelden tonen dat de Colist Privé zich heeft aangeboden voor aflevering van het pakket op de vermelde datum De tracking code om het pakket op te volgen werkte eerst niet. Toen de tracking code eindelijk werkte, was de termijn om klacht indienen verstreken: 6 weken. Dit is echt niet ok. Waar is dit pakket gebleven? Dit is pure diefstal. Het e-mail adres om klachten in te dienen is moeilijk te vinden: suividecolis@colisprive.com

Afgesloten
K. P.
9/01/2025

Colis Privé verzendpartner heeft mijn pakket niet geleverd

Korte beschrijving van uw probleem Colis Privé is de verzendpartner waar het bedrijf Temu mee werkt. Op 23 december plaatste ik bij Temu een bestelling . Deze werd overgedragen aan Colis Privé. Sinds 3 januari is er geen nieuws meer over het pakket. Het trackingsnr. Van Colis Privé is R78105765738B2650. Er is geen enkele mogelijkheid om Colis Privé te contacteren, noch telefonisch of schriftelijk. Geen mogelijkheid vr. Contactformulier of klachtformulier

Afgesloten
V. R.
7/01/2025

geen pakje ontvangen bezorging liegt

Tijdens de kerstperiode had ik een pakje besteld bij ASOS om te laten leveren op het adres van mijn ouders. Maar die waren op het moment van levering niet thuis. In mijn mailbox kreeg ik het bericht dat het pakje in de brievenbus gedropt was. Ik vond dit heel vreemd aangezien je een lederen gym bag, slippers maat 45 nike , 3paar kousen van nike niet in een gewone brievenbus (waar alleen maar briefpapier doorgeraakt) kan droppen. Toen ik aankwam kon ik zelf vaststellen dat er niks in de brievenbus zat ook geen papiertje met info of bij buren geleverd. Deze bezorger is dus een LEUGENAAR ik heb meteen een klacht ingediend bij colis privé ,die mij heeft laten weten dat ze een onderzoek gingen starten. Heel snel kreeg ik een antwoord dat het pakje NIET GEVONDEN KON WORDEN ??? Hallo het pakje werd zogezegd geleverd in de brievenbus colis privé heeft dus geen enkele moeite gedaan ik heb alle nodige bewijzen en vraag om jullie hulp en kennis om ten minste een terugbetaling te eisen. Dank u

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform