Terug

Geen aflevering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. V.

Naar: Colis Privé

10/09/2025

Ik heb via Amazon een bestelling geplaatst. Op de dag van de levering hoorde ik een auto stoppen, maar er kwam niemand tot aan mijn voordeur. Kort daarna ontving ik het bericht dat mijn pakket was afgegeven en ondertekend door "de bewoner", terwijl ik zelf thuis was en niets heb ontvangen of ondertekend. Uiteindelijk heb ik via Amazon mijn geld teruggekregen, maar Colis Privé blijft volhouden dat mijn pakket wel degelijk afgeleverd werd. Communicatie met Colis Privé verloopt bovendien erg stroef en ik krijg geen heldere uitleg of oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform