Beste,
Op 17 oktober vonden we twee pakketten achter onze gesloten poort. Dit betekent duidelijk dat de chauffeur het pakket heeft laten vallen of zelfs over de poort heeft gegooid. Eén pakket was licht open en bevatte een vloerreiniger. Gelukkig was er geen schade.
Ik heb op 18 oktober hierover een e-mail gestuurd met foto’s (zie bijlage). Op 20 oktober kreeg ik een antwoord met de vraag om bijkomende informatie. Die heb ik vrijwel onmiddellijk doorgestuurd, maar daarna heb ik niets meer vernomen.
Op 23 oktober kreeg ik een verzoek via Trustpilot om mijn ervaring te delen, waarop ik schreef:
“Pakketten worden regelmatig over onze afgesloten poort gegooid. De laatste keer was het een fles met vloeistof. Ik heb een e-mail gestuurd om hierover te klagen, maar ik heb geen reactie ontvangen.”
Gisteren (6 november) ontving ik daarop een standaardantwoord:
“Het spijt ons echt dat je ervaring niet naar wens was. Dat is niet wat we voor onze klanten willen. Als je dat nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst via www.colisprive.be...”
Met alle respect, maar dat is geen correcte service. Ik heb al contact opgenomen en heb daar nooit een echt antwoord op gekregen.
Bovendien werd er gisteren opnieuw een pakket over onze poort gegooid. Dit was officieel een levering via PostNL, maar ik vermoed dat het om dezelfde chauffeur gaat die onafhankelijk rijdt voor beide diensten.
Ik vraag daarom opnieuw om:
1. Een antwoord op mijn oorspronkelijke klacht,
2. En een duidelijke bevestiging dat dit niet meer zal gebeuren.
Wanneer we niet thuis zijn, mag het pakket gerust worden afgegeven bij een mevrouw die recht tegenover ons huis woont.