Terug

Levering probleem (431 000 037 859)

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

F. B.

Naar: Colis Privé

09/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 oktober 2025 kocht ik een verschelende producten van AliExpress en betaalde ik 19,51€. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 27 oktober 2025 zou plaatsvinden. De goederen werden Niet geleverd op die datum en ik was thuis aan het wachten en ik heb via colis privé tracking site gezien dat de bestuurder is langs geweest, maar dat is niet waar. Het pakketje is, ligt in een afhaalpunt dicht bij, ik ben 7 keer bij de winkel geweest, maar ze had geen pakketten van Colis privé. Na meerdere e-mail te sturen naar Colis Privé had ik een antwoord dat mijn pakket op 29 oktober 2025 is teruggestuurd naar de afzender, AliExpress ziet dat mijn levering ligt in het afhaalpunt en ze weigeren voor terug betaling en Klarna luistert naar AliExpress en de betaling gaat door via Klarna na 7 dagen. Deze vertraging heeft mij als consument ernstige schade berokkend. En ik betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 19,51€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform