Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Stop zetting abonnement
Geachte mevrouw/heer, Op 1/8/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 44,36. Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb in juli meerder keren gechat en gewhatsapped, via de door u aangegeven procudure voor stopzetting = "Annuleer mijn abonnement Als je je TADAAM Mobile Unlimited-abonnement wil stopzetten, neem dan contact op met ons via de chatknop hieronder, via Whatsapp op +32 460 20 86 83 of via support@tadaam.be." Echter zonder resultaat. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. (zie mailverkeer van 9/7 ) In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 16, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Kanu nu hiervoor een overschrijvingsformulier sturen aub? Hierbij wil ik ook dit abonnement definitief u opzeggen. Met vriendelijke groet,
Abonnement niet actief
Beste Ik heb bijna 2 maanden geleden een nieuw mobiel abonnement Tadaam unlimited willen afsluiten, hier is iets technisch misgelopen waar jullie na 2 maanden nog altijd niet aan een oplossing toe zijn. Het nummer geraakt niet geactiveerd, wat er ook gedaan wordt. Ik betaal wel nog altijd het abonnement elke maand verder en betaal nog een 2de abonnement zodat ik toch bereikbaar ben. Ik wil heel graag gebruik maken van jullie diensten maar enkel als dit mogelijk is natuurlijk. ik heb er vrede mee genomen dat ik het abonnement moet betalen omdat het systeem dit anders blokkeert maar dan wil ik wel dat er een oplossing komt en liever gisteren dan vandaag. Groeten Een niet zo tevreden klant.
Toestel werkt niet
Geachte mevrouw/heer, Op 27/04/2025 heb ik het Tadaam Standard-pakket besteld. Dit is 2 dagen later geleverd geworden en nu blijkt dat dit helemaal niet werkt! Ik sluit de modem aan (stekker in stopcontact), maar zoals jullie beloven krijg ik toch geen code. Ik sluit ook de tv-box aan volgens jullie instructies en dan krijg ik leuk volgende melding 'oeps er is een probleem, contacteer support@tadaam.be ', wat ik ook gedaan heb. Ik heb vervolgens op een ander adres jullie tadaam-modem en tv-box uitgeprobeerd en weer dezelfde problemen, idem voor een derde adres! Ondertussen heb ik jullie gemaild volgens bovenstaand mailadres, want telefoneren kan niet eens naar jullie! Meer dan een week later komt er een reactie van jullie... onaanvaardbaar... Had ondertussen het product al teruggestuurd naar jullie, had nu wel graag gehad dat de 40€ teruggestort wordt. Jullie product werkte gewoon niet! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Mail met klacht - Factuur - Ontvangstbewijs - Mail met ontvangen van teruggestuurd product - Mail met vraag om 40€ terug te storten
Tv
Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Sinds gisteren doet tadaam een update en kunnen we geen tv meer zien We moeten een qr code via app scannen maar app werkt niet kan je niet op inloggen Dus maw betaald gisteren voor niks Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Geen internetconnectie
Reeds lange tijd klant bij tadaam zonder problemen. Na verhuis krijg ik de modem niet meer in orde. Adres gechecked via de website , perfecte verbinding mogelijk. Desondanks blijft het lampje rood branden. Contact met de klantendienst is onmogelijk, op geen enkele manier. Ik heb wel betaald, 60 euro. Graag onmiddellijke oplossing voor het internetprobleem en compensatie voor de dagen dat ik betaald heb maar geen gebruik kan maken van internet.
Tadaam
ben sinds enkele jaren geabonneerd bij Tadaam voor internet (wifi) en tv tot enkele maanden terug was alles voor 70% ok (konden we mee leven) de laatste 4 weken zijn er in prime time (19:00 - 21:00) echter constant problemen met de ontvangst van de kanalen op de tv, gaande van stilstaand beeld, heel slecht beeld, of gewoon niks dat laad ik heb dit al 100 x via chat (whatsapp) aangegeven bij Tadaam, maar steeds wordt er gewezen naar de masten (paraplu open) die het signaal niet sterk genoeg uitzenden. en dus wordt er niks aangedaan of ondernomen vanuit Tadaam. mijn frustratie is dan ook dat ik maandelijks mijn mooie 50€ betaal voor deftige tv en wifi en ik daar van Tadaam niks voor terug krijg ware het niet dat wij geen alternatief hebben, maar ik was al lang veranderd van provider, telenet ligt hier niet (moeten 1500€ betalen om telenet tot hier in de straat te laten leggen (de kabel ligt hier op 500m afstand) + de kosten voor de kabel op eigen terrein en tot binnen in het huis te leggen Proximus idem dito , de huidige kabel is van de jaren '70 tv vlaanderen hebben we ook gehad maar we konden niks opnemen en alle programma's in HD konden we niet kijken wanneer zal iedereen in vlaanderen deftige internet aansluiting hebben, wij wonen op de buiten, slechts 13 km van Knokke, 5 km van Damme en Maldegem en 10 km van Brugge en toch is dat hier niet mogelijk, tenzij je er geld tegenaan gooit
Verbindingsproblemen
Beste, Ik ben al iets meer dan twee jaar klant bij Tadaam. En tot een maand geleden heb ik nooit echt problemen gehad. Maar vorige maand ineens begon ik echt problemen te krijgen met mijn verbinding. Ik was wel verbonden met een heel sterke signaalsterkte zelfs. Maar ik kreeg constant de melding van 'verbonden zonder internet' als 'geen internet' en nog zo meer. Dus ik kan al een maand niet degelijk op internet of tv kijken. Hun slogan is nochtans "Altijd en overal". Ik heb al contact gehad met Tadaam en hun uitleg is dat er gewoon slechte dekking is en dat zij daar niets kunnen aan doen. Bij Base, het netwerk dat Tadaam gebruikt, willen ze niet helpen omdat het Tadaam is. Bij Telenet, aan wie ik betaal, is het juist hetzelfde. Ik heb dan de ombudsman geraadpleegd, en daar krijg ik uiteindelijk weer hetzelfde. Slechte dekking. Als ik dan vraag wie verantwoordelijk is krijg ik geen antwoord. Ik hoop dat jullie me hier kunnen bij helpen. Andy De Saeger
Honderden euro's verloren met Tadaam
Sinds januari werkt mijn Tadaam internet en tv niet...Het contract is gestart in... januari.4 maanden lang betaal ik de maximumprijs van dit product zonder ervan gebruik te kunnen maken.Pas na 3 maanden kwam Tadaam met hun 'oplossing' mij een internetversterker aan te bieden.Bijna ongeloofwaardig maar toch is het zo: ook dat werkte niet.Tadaam blijft mij aan het lijntje houden, weken lang, om dan af te komen dat de kabel misschien in een andere uitgang moest. Op deze wilde gok heb ik weken mogen wachten(?).Je wordt recht in het gezicht uitgelachen.Uiteraard werkte deze gok ook niet.Sterker nog, nu is deze internetversterker gewoon verdwenen van mijn profiel.Zelfs al zou deze nu als bij wonder beginnen werken, kan ik hem niet linken aan mijn profiel.Ik contacteer Tadaam hierover en je raadt het al... geen antwoord.Ik krijg continu zogenaamde agents aan de lijn die elkaar afwisselen om de minuut die me allemaal hetzelfde zeggen: we zijn er mee bezig, we moeten checken of jij het wel echt bent,...Ik word er gewoon depressief van.Tadaam heeft mij nooit een schadevergoeding noch een terugbetaling aangeboden.1 maand gratis kreeg ik, een maand gratis geen internet...Ik betaal 60 euro per maand voor een product dat niet werkt én ik betaal nu meer voor mijn 4G abonnement omdat Tadaam het niet doet.Tadaam weigert keer op keer een technieker te laten langskomen om het probleem na te kijken, wellicht omdat ze zelf weten dat hun product gewoon niet functioneert.
Slechte internetverbinding
Beste, ik ben al sinds de opstart van tadaam klant. Heb heb het platinum abonnement, en krijg nog geen 10% van de snelheid aangeboden. Nu ligt zelfs heel de boel plat en wordt door de tadaam support koudweg afgescheept dat er plots geen dekking is en op mijn locatie en er op korte termijn geen beterschap is. Waarschijnlijk door de oververkoop van abonnementen op de lokatie. Want blijkbaar verkoopt men meer abonnementen dan de dienstverlening aankan.
Geen service door werken
BesteSinds enkele dagen zijn de internetsnelheden van onze Tadaam-box extreem laag. Na contact met de helpdesk, en de gebruikelijke tips (aan- en afzetten, resetten...) was het besluit dat er langs jullie kant geen problemen waren en dat we gewoon moesten wachten. Omdat de problemen niet ophielden, namen we opnieuw contact op. Deze keer was het antwoord dat er werken aan de gsm-mast in de buurt waren die invloed konden hebben op onze ontvangst en dat deze tot eind deze week zouden duren. Onze internetsnelheid bedraagt momenteel ongeveer 2 megabits uploadsnelheid en 0,4 megabits downloadsnelheid. Dit is onwerkbaar. Hierdoor kunnen we niet meer van thuis uit werken, tv kijken, noch enige toepassing op internet gebruiken... Wat ons voornamelijk teleurstelt is het gebrek aan communicatie. Er is geen enkel initiatief genomen vanuit jullie dienst om ons in eerste plaats te waarschuwen over de onderbreking, laat staan een oplossing te bieden. Wanneer we naar een compensatie vragen, wordt ons meegedeeld dat dit niet voorzien is. Wij willen dan ook voor het gebrek aan service, waar we tenslotte maandelijks voor betalen, een tegemoetkoming zien.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten