BesteSinds enkele dagen zijn de internetsnelheden van onze Tadaam-box extreem laag. Na contact met de helpdesk, en de gebruikelijke tips (aan- en afzetten, resetten...) was het besluit dat er langs jullie kant geen problemen waren en dat we gewoon moesten wachten. Omdat de problemen niet ophielden, namen we opnieuw contact op. Deze keer was het antwoord dat er werken aan de gsm-mast in de buurt waren die invloed konden hebben op onze ontvangst en dat deze tot eind deze week zouden duren. Onze internetsnelheid bedraagt momenteel ongeveer 2 megabits uploadsnelheid en 0,4 megabits downloadsnelheid. Dit is onwerkbaar. Hierdoor kunnen we niet meer van thuis uit werken, tv kijken, noch enige toepassing op internet gebruiken... Wat ons voornamelijk teleurstelt is het gebrek aan communicatie. Er is geen enkel initiatief genomen vanuit jullie dienst om ons in eerste plaats te waarschuwen over de onderbreking, laat staan een oplossing te bieden. Wanneer we naar een compensatie vragen, wordt ons meegedeeld dat dit niet voorzien is. Wij willen dan ook voor het gebrek aan service, waar we tenslotte maandelijks voor betalen, een tegemoetkoming zien.