Beste,
Ik ben al iets meer dan twee jaar klant bij Tadaam.
En tot een maand geleden heb ik nooit echt problemen gehad.
Maar vorige maand ineens begon ik echt problemen te krijgen met mijn verbinding.
Ik was wel verbonden met een heel sterke signaalsterkte zelfs. Maar ik kreeg constant de melding van 'verbonden zonder internet' als 'geen internet' en nog zo meer.
Dus ik kan al een maand niet degelijk op internet of tv kijken.
Hun slogan is nochtans "Altijd en overal".
Ik heb al contact gehad met Tadaam en hun uitleg is dat er gewoon slechte dekking is en dat zij daar niets kunnen aan doen.
Bij Base, het netwerk dat Tadaam gebruikt, willen ze niet helpen omdat het Tadaam is.
Bij Telenet, aan wie ik betaal, is het juist hetzelfde.
Ik heb dan de ombudsman geraadpleegd, en daar krijg ik uiteindelijk weer hetzelfde. Slechte dekking.
Als ik dan vraag wie verantwoordelijk is krijg ik geen antwoord.
Ik hoop dat jullie me hier kunnen bij helpen.
Andy De Saeger