Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Tadaam

20/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Sinds gisteren doet tadaam een update en kunnen we geen tv meer zien We moeten een qr code via app scannen maar app werkt niet kan je niet op inloggen Dus maw betaald gisteren voor niks Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Tadaam

Naar: V. S.

21/05/2025

Beste mevrouw Sevenants, Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie Vriendelijke groet, Telenet Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform