Geachte mevrouw/heer,
Op 27/04/2025 heb ik het Tadaam Standard-pakket besteld. Dit is 2 dagen later geleverd geworden en nu blijkt dat dit helemaal niet werkt!
Ik sluit de modem aan (stekker in stopcontact), maar zoals jullie beloven krijg ik toch geen code. Ik sluit ook de tv-box aan volgens jullie instructies en dan krijg ik leuk volgende melding 'oeps er is een probleem, contacteer support@tadaam.be ', wat ik ook gedaan heb.
Ik heb vervolgens op een ander adres jullie tadaam-modem en tv-box uitgeprobeerd en weer dezelfde problemen, idem voor een derde adres!
Ondertussen heb ik jullie gemaild volgens bovenstaand mailadres, want telefoneren kan niet eens naar jullie!
Meer dan een week later komt er een reactie van jullie... onaanvaardbaar...
Had ondertussen het product al teruggestuurd naar jullie, had nu wel graag gehad dat de 40€ teruggestort wordt. Jullie product werkte gewoon niet!
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Mail met klacht
- Factuur
- Ontvangstbewijs
- Mail met ontvangen van teruggestuurd product
- Mail met vraag om 40€ terug te storten