Geachte mevrouw/heer,
Op 1/8/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 44,36.
Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb in juli meerder keren gechat en gewhatsapped, via de door u aangegeven procudure voor stopzetting = "Annuleer mijn abonnement
Als je je TADAAM Mobile Unlimited-abonnement wil stopzetten, neem dan contact op met ons via de chatknop hieronder, via Whatsapp op +32 460 20 86 83 of via support@tadaam.be."
Echter zonder resultaat.
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. (zie mailverkeer van 9/7 )
In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 16, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten.
Kanu nu hiervoor een overschrijvingsformulier sturen aub?
Hierbij wil ik ook dit abonnement definitief u opzeggen.
Met vriendelijke groet,