Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Lokvogelpraktijk: 2+5 gratis actie AH
Geachte mevrouw/heer, Ik ben op donderdag 06/11 naar AH Merchtem geweest voor voor de actie 2+5 voor het Dash wasproduct en de Colgate tandpasta. Deze waren allemaal al op. Ik vroeg aan het onthaal een reclamebon om ze nadien te kunnen aankopen aan dezelfde prijs. Maar dat kon niet meer of mocht niet meer niettegenstaande dat de nationale woordvoerder van AH dit allerhande media had verkondigt. Dus is 2+5 actie is eigenlijk vorm van lokvogelpraktijk waarbij er zeker geen redelijke voorraad is voorzien per klant. Al vanaf de eerste actiedag waren de rekken leeg in meerdere AH's, Tevens stelde ik ook vast wanneer ik een reserving voor een thuislevering inplande op 10/11. (dus 1 dag na de actie)dat ik zonder problemen 99 tubes tandpasta kon bestellen. Je zou verwachten dat ze uitverkocht zouden en tijdelijk niet leverbaar, niet dus. Zie ook bijgevoegd screenshot. Conclusie zeer misleidende reclame en bewezen valse beloftes ivm tegoedbonnen. Gewenste oplossing: tegoedbon voor de Dash wasproduct en Colgate tandpasta. Hopelijk heeft U een oplossing voor deze klacht. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - screenshot online winkelmandje
Klacht Albert Heijn geen voorraad XXL Bonus / 2+5 actie / geen reclamevouchers
Ik ben deze week 5x langs tussen maandag 3 en vrijdag 7 november en dit in 3 verschillende winkels (Mechelen, Aarschot en Westmeerbeek) geweest op zoek achter de promos Albert Heijn XXL Bonus / 2+5 actie. Dit zijn de producten die afwezig waren : Dash Platinum, Tortilla, Protein drinks, Heinz Tomato Puree, Varta batterijen;, Nalys keukenpapier. Geen promotie te verkrijgen. Tijdens dit bezoek werd mij aangeraden telkens om de volgende dag terug te komen voor nieuwe leveringen maar tevergeefs. Bij laatste bezoek heb ik gevraagd achter reclamevouchers maar deze werden geweigerd. Er werd mij gevraagd om naar Albert Heijn klantendienst te bellen waar je naar lang wachten sowieso niemand aan de lijn kan krijgen. Albert Heijn moet ervoor zorgen, bij zo'n actie, dat er voldoende voorraad is, dit is misleidende reclame Hopelijk heeft U een oplossing en geeft u vervolg aan deze klacht door de deze vouchers ter beschikking te stellen.
2+5 actie
Geachte mevrouw/heer, 7 maal deze week (3-9 nov) wilde ik de 2+5 dash in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Beste, ik ben deze week elke dag naar de winkel gegaan voor de 2+5 actie van dash maar deze was steeds onbeschikbaar. Op televisie zei men dat men een bon zou krijgen, maar in de winkel zeiden ze van niet. Ik ben deze week 7 (!) keer naar jullie winkels geweest voor niets. Niet enkel kost me dit tijd maar bovendien levert het een negatieve ervaring met AH Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen. Met vriendelijke groet,
Misleidende reclame
Beste, Ik ben zaterdag naar albert heyn geweest voor de bussen dash en zakken dreft afwastabletten. Deze waren allemaal op. Ik vroeg aan het onthaal een bestelbon om ze nadien te kunnen komen halen. Maar dat kon niet meer want de leveranciers zaten zonder voorraad. Nu er stond niet op de reclamefolder zolang de voorraad strekt. Dus hun reclame telt tot zondag 9 november 2025. Ik wil dat ze mij en alle andere mensen toch een bon geven om nadien te komen halen. Anders hadden ze eerst voldoende onderzoek moeten laten doen of niet de eerste dag alle mensen tot 10 x 7 toe bussen laten meenemen zodat iedereen een koop kan doen. Ik vind dit misleidende reclame. Omdat ze van dinsdag al zonder voorraad zaten en dan al tegoedbons weggaven en vrijdag al mail gekregen hadden dat ze ook geen tegoedbons meer mochten geven omdat de leveranciers en magazijnen zonder voorraad zaten. Hopelijk heeft U een oplossing voor ons en helpt U mij aan deze klacht Dank bij voorbaat
Geen reclamevoucher op 07/11
Beste, Ik ben deze week 4x langsgeweest op zoek achter de promo va´n dash waar ik 3x dash stralende kleuren en 4x dasg lenor amber en orchidee wou kopen. Mijn eerste keer was op maandag om 12u06( winkel opent om 12u). Tijdens dit bezoek gaf een supervriendelijke man mij de info om dagelijks langs tz komen want er kwamen dagelijks nieuwe leveringen binnen. Echter na een bezoek op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kon ik geen stoch vinden van deze producten. Toen ik deze middag aan de verantwoordelijke vroeg achter een reclamevoucher. Was deze persoon erg kort in haar reactie dat ik deze vroeger had moeten aanvragen want tot gisteren 06/11 schreven we deze uit maar vandaag niet meer. Toen ik de verantwoordelijke zei dat de promo nog tem zondag liep zei deze me kortdaad "kom dan elke dag naar hier en je zal zien he". Vriendelijk vermelde ik dat ik werk in roeselare maar niet woon en dat dit moeilijk zou zijn was het antwoord "ja dan zul je sowieso geen dash hebben hé" Graag zou ik via deze weg toch graag recht hebben op de voucher. Mvg Thomas Goerlandt Thomasgoerlandt@gmail.com
Niet nakomen van de belofte van een tegoedbon
Ik ben naar aanleiding van de promotie stunt 2 kopen 5 gratis verschillende keren in de winkel geweest en altijd lege rekken. Een tegoedcheque werd aan de balie geweigerd alhoewel dat wel gegeven moet worden. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij kunnen ook niks doen. De winkel beslist dat zelf. Aangezien ik recht heb op een tegoedcheque zou ik dat graag ontvangen
Reclamestunt niet voldaan
Beste, Ik heb via verschillende kanalen geprobeerd om een tegoedbon te ontvangen voor de 2+5 acties. Verschillende malen langsgeweest in de winkels, telkens lege rekken. Ook elke dag geprobeerd om deze producten online te bestellen, maar ook daar nooit voorraad. Via de klantendienst dan geprobeerd om een tegoed bon te krijgen, maar dat werd geweigerd, pertinent zonder rekening te houden met - het is wettelijk - en het is geen op=op acties. Graag had ik dus een tegoed bon ontvangen voor "Dash Vloeibaar platinum zeebries bel" 2+5 gratis. en voor de appelmoes. met vriendelijke groeten Tanja VG
2 kopen + 5 gratis Dash wasmiddel misleidende reclame + weigering bon
Beste, Op vrijdagmorgen 07.11.25 ben ik naar Albert Heijn te Bredene geweest. Er was toen een actie 2 kopen + 5 gratis van het wasmiddel Dash die liep tem zondag 09.11.25. Toen ik daar aankwam , zag ik helaas lege rekken. Aangezien de actie nog liep, heb ik een bon gevraagd aan de kassa maar die werd mij geweigerd door het personeel. Dit vind ik misleidende reclame en een vertrouwensbreuk met klanten. Als potentiële nieuwe klant heb ik recht op deze bon en aankoop. Albert Heijn moet ervoor zorgen, bij zo'n actie, dat er voldoende voorraad is. Hopelijk kan ik via Testaankoop deze aankoop doen via een bon. Ik vind deze handelswijze totaal NIET kunnen. Met vriendelijke groeten, Ludwina Campe Stuurboordstraat 4 8400 Oostende
Misleidende reclame
Beste, Momenteel loopt een actie bij Albert Heyn, nl. 2 kopen + 5 gratis van bvb Dash wasmiddel. We zijn vrijdag, elke voormiddag was ik in de winkel en telkens was de voorraad 'op'. Ik vroeg een 'reclamecheque' wat mij niet werd toegestaan, terwijl in de pers de woordvoerder van Albert Heyn mededeelt dat alle fillialen gebrieft werden om dit wèl te doen. Als klant sta je daar dan machteloos. Wat kan er alsnog gedaan worden? Met vriendelijke groet, Noëlla Boeve
Het niet verkrijgen van een beloftebon wegens niet voorradig zijn 4 actie produkten
Geachte mevrouw/heer, Aan klantendienst AH 6 november 2025, Beste medewerker AH, Ik ben gisteren gaan winkelen in de AH winkel in Sint Niklaas, ik had maandag reeds producten gehaald van jullie actie 2+5, maar de Dash vlekverwijderaar voor wit wasgoed, was volgens de aanvuller niet geleverd. Ik ben dan dinsdag teruggegaan voor dit produkt op te halen, en ook andere produkten van de actie, dus ik heb nog wat anders aangekocht omdat ik daar toch was, maar voor de rest waren de rekken voor wat ik nodig had leeg, een van de aanvullers zei dat er ’s avonds nog een vrachtwagen moest leveren. Op woensdag 5/11/25 rond 8h20 aangekomen bij AH Sint Niklaas, weerom allemaal lege rekken, dus ik ben hier voor de derde en weer allemaal lege rekken, we halen er de manager operatie bij, en vragen voor een beloftebon voor deze artikelen, zijnde: -Dash vlekverwijderaar Gel voor witte was 2 + 5 = 7 stuks voor de totale prijs 13,98 euro -Dash vlekverwijderaar Gel voor gekleurde was 2 + 5 = 7 stuks voor de totale prijs 13,98 euro -Robijn wasverzachter Zwitsal 38 beurten 2 + 3 = 5 stuks voor de totale prijs 14,58 euro -Appelmoes Friszoet 2 + 5 = 7 stuks voor de totale prijs 4,28 euro ik had op een briefje staan, en er ook bijgezegd dat AH had aangegeven in het laatst nieuws van 5/11/25 dat de regionale verantwoorden, op de hoogte waren gebracht, dat ze deze bons moesten geven, en de verantwoordelijken moesten dit verder communiceren naar de filialen, maar hij zei ons dat hij dit moest vragen aan een overste, dat heeft hij dan gedaan,als hij terugkwam, vroeg hij mijn bonuskaart, en heeft hij gezegd dat hij maar voor 1 artikel een beloftebon op de bonuskaart mocht plaatsen, waarop ik gezegd dat ik daar niet akkoord was, want ik had 4 artikelen voor een beloftebon, maar dat mocht hij niet doen. De naam van degene waar HLN met gesproken had zoals vermeld in de krant, Ann Maes van Albert Heijn. Mag ik rekenen op een gunstig antwoord van jullie, en de de beloftebon voor deze 4 artikelen aan de actie prijzen. Vriendelijke groeten, Guido De Wolf Karel Van Hoeylandtlaan 39 9140 Temse tel: +32 475 65 67 46 email: guido.de.wolf1@telenet.be Bijlagen: - Promotie/korting - Betalingsbewijs - Aankoopfactuur
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
