Terug

Reclamestunt niet voldaan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

T. V.

Naar: AH - Albert Heijn

07/11/2025

Beste, Ik heb via verschillende kanalen geprobeerd om een tegoedbon te ontvangen voor de 2+5 acties. Verschillende malen langsgeweest in de winkels, telkens lege rekken. Ook elke dag geprobeerd om deze producten online te bestellen, maar ook daar nooit voorraad. Via de klantendienst dan geprobeerd om een tegoed bon te krijgen, maar dat werd geweigerd, pertinent zonder rekening te houden met - het is wettelijk - en het is geen op=op acties. Graag had ik dus een tegoed bon ontvangen voor "Dash Vloeibaar platinum zeebries bel" 2+5 gratis. en voor de appelmoes. met vriendelijke groeten Tanja VG

Berichten (1)

AH - Albert Heijn

Naar: T. V.

09/11/2025

Beste , Onze 2+5 actie overtreft alle verwachtingen, ondanks de bijzonder grote volumes die we hadden voorzien. Een deel van onze acties is inmiddels helemaal uitverkocht. Dat is het gevolg van de bijzonder grote en aanhoudende media-aandacht. Daarom schrijven we geen reclamecheques meer uit. Volgende week hebben we weer nieuwe, mooie aanbiedingen, houd onze Bonuspagina’s dus goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Amoi Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform