Beste Ilse van Herck,
Bedankt voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat het erg teleurstellend is wanneer u speciaal voor een actieproduct naar de winkel komt en dit niet meer beschikbaar is.
Onze XXXXL Bonusactie heeft alle verwachtingen overtroffen. Ondanks de bijzonder grote volumes die wij hadden voorzien, zijn sommige producten door de enorme vraag en de aanhoudende media-aandacht sneller uitverkocht geraakt dan verwacht. Hierdoor konden er vanaf een bepaald moment ook geen tegoedbonnen meer worden uitgegeven, omdat de leveranciers en magazijnen zelf zonder voorraad kwamen te zitten.
Ik begrijp dat dit voor u als misleidend kan aanvoelen. Toch willen we benadrukken dat wij steeds ons best doen om voldoende voorraad te voorzien, maar dat we bij uitzonderlijk grote vraag niet altijd kunnen garanderen dat producten tot het einde van de actie beschikbaar blijven.
Helaas kunnen wij vanuit de klantenservice geen tegoedbonnen verstrekken. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkels, waar u kunt profiteren van de nieuwe aanbiedingen die wekelijks op onze Bonuspagina’s verschijnen.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Justin
Medewerker Klantenservice
Albert Heijn
Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze
klantenservice pagina.
Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden