Terug

Misleidende reclame

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: AH - Albert Heijn

09/11/2025

Beste, Ik ben zaterdag naar albert heyn geweest voor de bussen dash en zakken dreft afwastabletten. Deze waren allemaal op. Ik vroeg aan het onthaal een bestelbon om ze nadien te kunnen komen halen. Maar dat kon niet meer want de leveranciers zaten zonder voorraad. Nu er stond niet op de reclamefolder zolang de voorraad strekt. Dus hun reclame telt tot zondag 9 november 2025. Ik wil dat ze mij en alle andere mensen toch een bon geven om nadien te komen halen. Anders hadden ze eerst voldoende onderzoek moeten laten doen of niet de eerste dag alle mensen tot 10 x 7 toe bussen laten meenemen zodat iedereen een koop kan doen. Ik vind dit misleidende reclame. Omdat ze van dinsdag al zonder voorraad zaten en dan al tegoedbons weggaven en vrijdag al mail gekregen hadden dat ze ook geen tegoedbons meer mochten geven omdat de leveranciers en magazijnen zonder voorraad zaten. Hopelijk heeft U een oplossing voor ons en helpt U mij aan deze klacht Dank bij voorbaat

Berichten (1)

AH - Albert Heijn

Naar: I. V.

10/11/2025

Beste Ilse van Herck, Bedankt voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat het erg teleurstellend is wanneer u speciaal voor een actieproduct naar de winkel komt en dit niet meer beschikbaar is. Onze XXXXL Bonusactie heeft alle verwachtingen overtroffen. Ondanks de bijzonder grote volumes die wij hadden voorzien, zijn sommige producten door de enorme vraag en de aanhoudende media-aandacht sneller uitverkocht geraakt dan verwacht. Hierdoor konden er vanaf een bepaald moment ook geen tegoedbonnen meer worden uitgegeven, omdat de leveranciers en magazijnen zelf zonder voorraad kwamen te zitten. Ik begrijp dat dit voor u als misleidend kan aanvoelen. Toch willen we benadrukken dat wij steeds ons best doen om voldoende voorraad te voorzien, maar dat we bij uitzonderlijk grote vraag niet altijd kunnen garanderen dat producten tot het einde van de actie beschikbaar blijven. Helaas kunnen wij vanuit de klantenservice geen tegoedbonnen verstrekken. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkels, waar u kunt profiteren van de nieuwe aanbiedingen die wekelijks op onze Bonuspagina’s verschijnen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Justin Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform