Terug

Klacht Albert Heijn geen voorraad XXL Bonus / 2+5 actie / geen reclamevouchers

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

F. D.

Naar: AH - Albert Heijn

09/11/2025

Ik ben deze week 5x langs tussen maandag 3 en vrijdag 7 november en dit in 3 verschillende winkels (Mechelen, Aarschot en Westmeerbeek) geweest op zoek achter de promos Albert Heijn XXL Bonus / 2+5 actie. Dit zijn de producten die afwezig waren : Dash Platinum, Tortilla, Protein drinks, Heinz Tomato Puree, Varta batterijen;, Nalys keukenpapier. Geen promotie te verkrijgen. Tijdens dit bezoek werd mij aangeraden telkens om de volgende dag terug te komen voor nieuwe leveringen maar tevergeefs. Bij laatste bezoek heb ik gevraagd achter reclamevouchers maar deze werden geweigerd. Er werd mij gevraagd om naar Albert Heijn klantendienst te bellen waar je naar lang wachten sowieso niemand aan de lijn kan krijgen. Albert Heijn moet ervoor zorgen, bij zo'n actie, dat er voldoende voorraad is, dit is misleidende reclame Hopelijk heeft U een oplossing en geeft u vervolg aan deze klacht door de deze vouchers ter beschikking te stellen.

Berichten (3)

AH - Albert Heijn

Naar: F. D.

10/11/2025

Beste , Onze 2+5 actie overtrof alle verwachtingen, ondanks de bijzonder grote volumes die we hadden voorzien. Een deel van de actie was helaas helemaal uitverkocht. Dat is het gevolg van de bijzonder grote en aanhoudende media-aandacht. Daarom schrijven we geen reclamecheques meer uit. Deze week hebben we weer nieuwe, mooie aanbiedingen, houd onze Bonuspagina’s dus goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Milo Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden

F. D.

Naar: AH - Albert Heijn

11/11/2025

Ik ben het niet eens met uw nonchalante reactie en zal dit aan de bevoegde instanties melden.

Bemiddeling door Testaankoop 11 november 2025

AH - Albert Heijn

Naar: F. D.

11/11/2025

Beste Frederic, Bedankt voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat het erg teleurstellend is wanneer u speciaal voor een actieproduct naar de winkel komt en dit niet meer beschikbaar is. Onze XXXXL Bonusactie heeft alle verwachtingen overtroffen. Ondanks de bijzonder grote volumes die wij hadden voorzien, zijn sommige producten door de enorme vraag en de aanhoudende media-aandacht sneller uitverkocht geraakt dan verwacht. Hierdoor konden er vanaf een bepaald moment ook geen tegoedbonnen meer worden uitgegeven, omdat de leveranciers en magazijnen zelf zonder voorraad kwamen te zitten. Ik begrijp dat dit voor u als misleidend kan aanvoelen. Toch willen we benadrukken dat wij steeds ons best doen om voldoende voorraad te voorzien, maar dat we bij uitzonderlijk grote vraag niet altijd kunnen garanderen dat producten tot het einde van de actie beschikbaar blijven. Helaas kunnen wij vanuit de klantenservice geen tegoedbonnen verstrekken. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkels, waar u kunt profiteren van de nieuwe aanbiedingen die wekelijks op onze Bonuspagina’s verschijnen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip Met vriendelijke groet, Justin Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform