Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 92
- Aantal klachten *
- 23
- Afgesloten klachten*
- 65%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Lokvogelpraktijk: 2+5 gratis actie AH
Geachte mevrouw/heer, Ik ben op donderdag 06/11 naar AH Merchtem geweest voor voor de actie 2+5 voor het Dash wasproduct en de Colgate tandpasta. Deze waren allemaal al op. Ik vroeg aan het onthaal een reclamebon om ze nadien te kunnen aankopen aan dezelfde prijs. Maar dat kon niet meer of mocht niet meer niettegenstaande dat de nationale woordvoerder van AH dit allerhande media had verkondigt. Dus is 2+5 actie is eigenlijk vorm van lokvogelpraktijk waarbij er zeker geen redelijke voorraad is voorzien per klant. Al vanaf de eerste actiedag waren de rekken leeg in meerdere AH's, Tevens stelde ik ook vast wanneer ik een reserving voor een thuislevering inplande op 10/11. (dus 1 dag na de actie)dat ik zonder problemen 99 tubes tandpasta kon bestellen. Je zou verwachten dat ze uitverkocht zouden en tijdelijk niet leverbaar, niet dus. Zie ook bijgevoegd screenshot. Conclusie zeer misleidende reclame en bewezen valse beloftes ivm tegoedbonnen. Gewenste oplossing: tegoedbon voor de Dash wasproduct en Colgate tandpasta. Hopelijk heeft U een oplossing voor deze klacht. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - screenshot online winkelmandje
Klacht Albert Heijn geen voorraad XXL Bonus / 2+5 actie / geen reclamevouchers
Ik ben deze week 5x langs tussen maandag 3 en vrijdag 7 november en dit in 3 verschillende winkels (Mechelen, Aarschot en Westmeerbeek) geweest op zoek achter de promos Albert Heijn XXL Bonus / 2+5 actie. Dit zijn de producten die afwezig waren : Dash Platinum, Tortilla, Protein drinks, Heinz Tomato Puree, Varta batterijen;, Nalys keukenpapier. Geen promotie te verkrijgen. Tijdens dit bezoek werd mij aangeraden telkens om de volgende dag terug te komen voor nieuwe leveringen maar tevergeefs. Bij laatste bezoek heb ik gevraagd achter reclamevouchers maar deze werden geweigerd. Er werd mij gevraagd om naar Albert Heijn klantendienst te bellen waar je naar lang wachten sowieso niemand aan de lijn kan krijgen. Albert Heijn moet ervoor zorgen, bij zo'n actie, dat er voldoende voorraad is, dit is misleidende reclame Hopelijk heeft U een oplossing en geeft u vervolg aan deze klacht door de deze vouchers ter beschikking te stellen.
2+5 actie
Geachte mevrouw/heer, 7 maal deze week (3-9 nov) wilde ik de 2+5 dash in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Beste, ik ben deze week elke dag naar de winkel gegaan voor de 2+5 actie van dash maar deze was steeds onbeschikbaar. Op televisie zei men dat men een bon zou krijgen, maar in de winkel zeiden ze van niet. Ik ben deze week 7 (!) keer naar jullie winkels geweest voor niets. Niet enkel kost me dit tijd maar bovendien levert het een negatieve ervaring met AH Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen. Met vriendelijke groet,
Misleidende reclame
Beste, Ik ben zaterdag naar albert heyn geweest voor de bussen dash en zakken dreft afwastabletten. Deze waren allemaal op. Ik vroeg aan het onthaal een bestelbon om ze nadien te kunnen komen halen. Maar dat kon niet meer want de leveranciers zaten zonder voorraad. Nu er stond niet op de reclamefolder zolang de voorraad strekt. Dus hun reclame telt tot zondag 9 november 2025. Ik wil dat ze mij en alle andere mensen toch een bon geven om nadien te komen halen. Anders hadden ze eerst voldoende onderzoek moeten laten doen of niet de eerste dag alle mensen tot 10 x 7 toe bussen laten meenemen zodat iedereen een koop kan doen. Ik vind dit misleidende reclame. Omdat ze van dinsdag al zonder voorraad zaten en dan al tegoedbons weggaven en vrijdag al mail gekregen hadden dat ze ook geen tegoedbons meer mochten geven omdat de leveranciers en magazijnen zonder voorraad zaten. Hopelijk heeft U een oplossing voor ons en helpt U mij aan deze klacht Dank bij voorbaat
Geen reclamevoucher op 07/11
Beste, Ik ben deze week 4x langsgeweest op zoek achter de promo va´n dash waar ik 3x dash stralende kleuren en 4x dasg lenor amber en orchidee wou kopen. Mijn eerste keer was op maandag om 12u06( winkel opent om 12u). Tijdens dit bezoek gaf een supervriendelijke man mij de info om dagelijks langs tz komen want er kwamen dagelijks nieuwe leveringen binnen. Echter na een bezoek op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kon ik geen stoch vinden van deze producten. Toen ik deze middag aan de verantwoordelijke vroeg achter een reclamevoucher. Was deze persoon erg kort in haar reactie dat ik deze vroeger had moeten aanvragen want tot gisteren 06/11 schreven we deze uit maar vandaag niet meer. Toen ik de verantwoordelijke zei dat de promo nog tem zondag liep zei deze me kortdaad "kom dan elke dag naar hier en je zal zien he". Vriendelijk vermelde ik dat ik werk in roeselare maar niet woon en dat dit moeilijk zou zijn was het antwoord "ja dan zul je sowieso geen dash hebben hé" Graag zou ik via deze weg toch graag recht hebben op de voucher. Mvg Thomas Goerlandt Thomasgoerlandt@gmail.com
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
