Terug

Niet nakomen van de belofte van een tegoedbon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: AH - Albert Heijn

07/11/2025

Ik ben naar aanleiding van de promotie stunt 2 kopen 5 gratis verschillende keren in de winkel geweest en altijd lege rekken. Een tegoedcheque werd aan de balie geweigerd alhoewel dat wel gegeven moet worden. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij kunnen ook niks doen. De winkel beslist dat zelf. Aangezien ik recht heb op een tegoedcheque zou ik dat graag ontvangen

Berichten (2)

AH - Albert Heijn

Naar: M. D.

09/11/2025

Beste , Onze 2+5 actie overtreft alle verwachtingen, ondanks de bijzonder grote volumes die we hadden voorzien. Een deel van onze acties is inmiddels helemaal uitverkocht. Dat is het gevolg van de bijzonder grote en aanhoudende media-aandacht. Daarom schrijven we geen reclamecheques meer uit. Volgende week hebben we weer nieuwe, mooie aanbiedingen, houd onze Bonuspagina’s dus goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Amoi Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 09 november 2025

AH - Albert Heijn

Naar: M. D.

10/11/2025

Beste , Bedankt voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat het erg teleurstellend is wanneer u speciaal voor een actieproduct naar de winkel komt en dit niet meer beschikbaar is. Onze XXXXL Bonusactie heeft alle verwachtingen overtroffen. Ondanks de bijzonder grote volumes die wij hadden voorzien, zijn sommige producten door de enorme vraag en de aanhoudende media-aandacht sneller uitverkocht geraakt dan verwacht. Hierdoor konden er vanaf een bepaald moment ook geen tegoedbonnen meer worden uitgegeven, omdat de leveranciers en magazijnen zelf zonder voorraad kwamen te zitten. Ik begrijp dat dit voor u als misleidend kan aanvoelen. Toch willen we benadrukken dat wij steeds ons best doen om voldoende voorraad te voorzien, maar dat we bij uitzonderlijk grote vraag niet altijd kunnen garanderen dat producten tot het einde van de actie beschikbaar blijven. Helaas kunnen wij vanuit de klantenservice geen tegoedbonnen verstrekken. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkels, waar u kunt profiteren van de nieuwe aanbiedingen die wekelijks op onze Bonuspagina’s verschijnen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Met vriendelijke groet, Zoureena Medewerker Klantenservice Albert Heijn Toch nog vragen? We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina. Mijn gegevens Naar de homepage Vragen Voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform