Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
R. K.
15/07/2025

verlenging vivabox

thread::ys3HcVi3f0K0gt1BYRbTa0g:: ref:_00Db0JMp8._500SbSTEKC:ref Zelfs nog geen vervangende bon zoals aangekondigd opgenomen in mijn bons of tegoeden Romain Knops

Afgesloten
R. K.
22/04/2025

verlenging vivabox

Hierna onze correspondentie na verlenging van Vivabox Uw tegoed Inbox Vivabox [info@vivabox.com] vr 11 apr, 15:12 (11 dagen geleden) aan mij Beste Romain Knops, We sturen u deze e-mail volgend op uw vraag over het gebruik van uw tegoed. Uw tegoed is geldig tot . Uw tegoed is opsplitsbaar en kan dus binnen zijn geldigheidstermijn over meerdere keren worden gebruikt. Uw tegoed geldt als betalingsmiddel voor de aankoop van producten op onze website www.vivabox.be. Uw tegoed kan niet worden terugbetaald, worden omgeruild of worden verlengd. Hoe uw tegoed gebruiken: 1. Meld u aan op uw klantenaccount met uw e-mailadres en wachtwoord. 2. Kies de geschenkdoos die u wenst en voeg deze toe aan uw winkelmandje. 3. Selecteer de versie "Elektronisch ticket" om uw tegoed als betalingsmiddel te kunnen gebruiken. 4. Bij de betaling wordt uw tegoed automatisch voorgesteld als een van de betalingsmiddelen. U ontvangt uw nieuwe geschenkdoos via e-mail in de vorm van een elektronisch ticket. De uiterste geldigheidsdatum van uw e-geschenkdoos vindt u terug op het e-ticket. We hopen zo uw vraag te hebben beantwoord. We wensen u alvast een wondermooie ervaring. Isha Vivabox Klantendienst Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::ATIuwLcGfrGSjtJSBlMkhEg:: Knops Romain [knops.romain@gmail.com] vr 11 apr, 16:19 (11 dagen geleden) aan Vivabox Beste, Vooreerst, is dit geen reactie op de persoon die me van antwoord dient, maar op "VIVABOX" Wilt u er aub voor zorgen dat ik de tegenwaarde van een huidige gelijkaardige vivabox als tegoed geboekt krijg. Ik heb genoeg van de misleidende praktijken. De voorwaarden preciseren een KOSTELOZE VERLENGING.. Fijne dag nog, Romain Knops

Afgesloten
E. W.
15/10/2024

Activering voucher + geen antwoord

Geachte mevrouw/heer, Op 25/12/2022 gaf u mij een voucher ter waarde van €169,99. Op 21/07/2022, 05/11/2023 en 10/09/2024 wilde ik bij de boeking deze voucher gebruiken, maar deze werd geweigerd/blijkt onbruikbaar te zijn. Alsook meerdere pogingen om jullie te contacteren (telefonisch en contactformulier), kreeg ik geen antwoord (zelf geen gesprek) Ik vraag u daarom om binnen de 10 dagen - ofwel mij een bruikbare voucher te willen overmaken ; - ofwel het bedrag van 169,99 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie voucher

Afgesloten
S. V.
16/08/2024

Terugbetaling vergoeding

Geachte mevrouw/heer, Op 28/05/2024 heb ik aanvraag gedaan om mijn vergoeding te verlengen. U deelde mij echter dat dit niet mogelijk is na de verstreken termijn. U weigert thans de terugbetaling die ik verzocht. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 30 dagen de terugbetaling van 109,90 euro. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie verzoek om terugbetaling • Kopie weigering terugbetaling

Afgesloten
M. C.
29/07/2024

problemen bij registeren geschenkbon Vivabox

registratie geschenkbon Vivabox Ik slaag er niet in een geschenkbon van Vivabox te registreren, deze zou reeds geregistreerd zijn. Bovendien wordt er niet gereageerd bij het vragen naar hulp via e-mail.. of niet geantwoord bij telefoneren. Hun nummer zou niet meer in gebruik zijn. Ik vrees dat mijn vriendin werd opgelegd, en ik ook.

Opgelost
S. V.
13/03/2024

inactieve geschenkdoos, geen opvolging van Vivabox

BesteIk bestelde bij Vivabox een geschenkdoos voor kerst. Het is onmogelijk om de geschenkdoos te activeren. Vivabox wil niet ingrijpen omdat er geen kassaticket meer beschikbaar is (aangezien het om een geschenk ging voor iemand anders).Ik stuurde verschillende mails naar Vivabox, maar ondanks de belofte van een antwoord binnen de x-aantal dagen, wordt er niet gereageerd...De klacht gaat dus zowel over het betaalde product dat ik niet heb ontvangen als over de lakse manier waarop het bedrijf met een klacht omgaat (namelijk niet).Bedankt voor jullie hulp.Vriendelijke groetenSarah Van laethem

Afgesloten
R. V.
29/12/2023

Gratis activiteit niet ontvangen

Beste,Voor kerst nam ik contact op met hun callcenter betreffende hun actie 1 activiteit gratis bij aankoop van meer dan 45 euro, zonder resultaat en 27 minuten wachttijd.Op 11/12/2023 kocht ik bij de lokale Standaard Boekhandel de box met nr 022738237735Na de procedure te hebben gevolgd zou ik een mail krijgen met een voucher.Tot heden heb ik niets ontvangen.

Opgelost
P. D.
12/10/2023

Vivabox, 2 ALLESBEHALVE smaakvolle dagen

Vivabox:2 smaakvolle dagen.Wij kozen hotel Campanille in Delft.De eerste kamer die ze ons toewezen, lag nog zoals de vorige klanten ze hadden verlaten. We kregen een tweede kamer toegewezen, maar de stank was niet te harden. De derde kamer was ok, maar dan werkte de TV wel niet.Maar dan: het gastronomische. Het menu was zeer beperkt, ok kan ik inkomen. Maar de kwaliteit van het voedsel…. Dat had niks, maar dan ook niks met gastronomie te maken. Bij de vraag of we de drankenkaart mochten inkijken, kregen we “die hebben we niet, maar we hebben alles: cola, fanta, witte wijn, rode wijn,…” . Welke wijn, dat was een brug te ver voor de kelner.Echt wel een schande dat dit hotel geklasseerd wordt onder ‘2 smaakvolle dagen’.

Afgesloten
M. S.
27/09/2023

problemen met terugbetaling na anulatie door leverancier

Beste, in juli 2021 kreeg ik van mijn kinderen voor mijn verjaardag een Vivabox. Vermits deze drie jaar geldig is en ik niet onmiddellijk een actie vond die mij aansprak besloot ik de bon even te laten liggen. Op 24/02/2023 stuurde ik een mail naar Neptunus Nieuwpoort om op 05/08/2023 om 15 u een rondvaart te reserveren, waarvan één uur betaald door mijn voucher en ik vroeg een extra uur te reserveren dat ik zou bijbetalen. Op 04/03/2023 krijg ik een mail van Neptunus Nieuwpoort waarin zij vragen mijn vouchernummer op te geven, wat ik dan ook per kerende doe. Op 06/03/2023 vraag ik of ik, vermits wij met een bevriend koppel komen, of zij in hun B&B twee kamers ter beschikking hebben voor één overnachting van 5/8 op 6/8. Dezelfde dag (6/3) krijg ik de bevestiging van Neptunus voor de boottocht, maar er is slechts één suite beschikbaar, dus boeken wij geen kamer. Op 24/07/2023 stuur ik een mailtje naar Neptunus en vraag of alles nog volgens planning verloopt. Op 26/07/23 mailt Neptunus mij doodleuk dat alles geannuleerd is omdat zij de samenwerking met Vivabox hebben stopgezet. Dezelfde dag nog herinner ik hen eraan dat zij op 6/3 de boottocht bevestigt hebben, maar op 27/7 krijg ik als antwoord dat zij vermits Vivabox de rekeningen niet meer betaalt, zij alles annuleren. (indien ik geen mail had verstuurt om bevestiging te vragen waren wij gewoon naar Nieuwpoort afgezakt). Ik heb dan telefonisch contact opgenomen met Vivabox om dit probleem aan te kaarten, hun werknemer Giulia sprak ik aan de telefoon, zij verzekerde mij alles in het werk te stellen om de boottocht alsnog geregeld te krijgen. Wij spraken ook af dat indien ik op vrijdag 04/08/2023 geen reactie had gekregen de tocht niet zou doorgaan, en dat ik dan contact mocht opnemen om de voucher om te ruilen, maar ik heb dan gemeld dat mijn vertrouwen weg was en dat ik opteerde voor een terugbetaling, wat zij oké vond. Dus na dat weekend stuurde ik een mail met vermelding van mijn rekeningnummer en vroeg om de terugbetaling. Als antwoord kreeg ik een mail dat een terugbetaling niet mogelijk was omdat de bon al twee jaar oud was, terwijl de bon drie jaar geldig is. Ik begaf mij onlangs ook naar de Standaard Boekhandel in mijn gemeente, waar ze ook deze boxen verkopen, deed mijn verhaal en vroeg om refund of omruiling. De zaakvoerder wou enkel iets ondernemen indien ik de originele verpakking en de factuur nog in mijn bezit had, toen ik echter meldde dat ik dat allemaal kon voorleggen, vroeg hij:Heb je de Vivabox al uitgepakt , toen ik bevestigde zei hij:sorry in dat geval kan ik niets ondernemen. Beste groeten, Marc Steurs.P.S.: Indien u mij een e-mail adres opgeeft kan ik u al het mailverkeer doorsturen.

Afgesloten
V. K.
26/08/2023

Boeking van vivabox kan niet plaatsvinden door avulsie fractuur

Beste, Ik heb willen inboeken bij Art Dreams met mijn vivabox van 100euro. De kamer die ik van hen toegewezen kreeg moest ik nog eens 70,10 euro bij boeken. Helaas ben ik die dag met spoed opgenomen op spoed waar ik ook attesten voor heb binnen gedaan. Ik stelde de vraag voor het eventueel door te geven aan iemand anders maar dit is onmogelijk volgens hen. Nu lig ik sinds deze week door een avulsie fractuur met mijn been in de gips en het gaat maanden duren eer ik terug goed op de been zal zijn. Nu kan ik plots mijn vivabox doorgeven aan iemand anders volgens hen maar krijg ik van hun mijn 70 euro niet terug, dat moet ik met de persoon in kwestie gaan regelen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Met vriendelijke groeten,Vanessa Koziel

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform