Terug

Boeking van vivabox kan niet plaatsvinden door avulsie fractuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: VIVABOX

26/08/2023

Beste, Ik heb willen inboeken bij Art Dreams met mijn vivabox van 100euro. De kamer die ik van hen toegewezen kreeg moest ik nog eens 70,10 euro bij boeken. Helaas ben ik die dag met spoed opgenomen op spoed waar ik ook attesten voor heb binnen gedaan. Ik stelde de vraag voor het eventueel door te geven aan iemand anders maar dit is onmogelijk volgens hen. Nu lig ik sinds deze week door een avulsie fractuur met mijn been in de gips en het gaat maanden duren eer ik terug goed op de been zal zijn. Nu kan ik plots mijn vivabox doorgeven aan iemand anders volgens hen maar krijg ik van hun mijn 70 euro niet terug, dat moet ik met de persoon in kwestie gaan regelen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Met vriendelijke groeten,Vanessa Koziel

Berichten (2)

VIVABOX

Naar: V. K.

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

VIVABOX

Naar: V. K.

04/09/2023

Beste medewerker van Testaankoop,Bedankt voor uw mail in verband met een reservatie die niet kon doorgaan wegens medische redenen.We willen u erop wijzen dat alle annuleringen rechtsstreeks moeten gebeuren tussen de partner en de klant.Enkel mits een geschreven bewijs van de partner kunnen we overgaan tot het teruggeven van uw originele voucher.Indien u aan de partner zelf een supplement heeft betaald voor een upgrade of voor bijkomstige diensten, zal u dit onderling met de partner moeten bespreken. Vivabox komt niet tussen hierbij.We verwijzenhierbij vriendelijk naar punt 8.1.4 van onze gebruiksvoorwaarden s:www.vivabox.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden. Zodra de reservatie is gemaakt met de Geschenkbon, verbindt de Koper zich ertoe om deze reservatie in acht te nemen. Geen enkele annulering of uitstel van reservatie zal aanvaard worden zonder rechtstreekse toestemming van de Partner. Men zal zich rechtstreeks tot deze laatste moeten richten.We raden u dus aan om de partner een mail te sturen met de uitleg van uw situatie en de vraag of uw reservatie kan geannuleerd worden.Wanneer de partner hiermee toestemt, mag u dat antwoord doorsturen naar onze klantendienst. Wij geven u vervolgens een nieuwe geschenkbon.We danken u voor uw begrip en wensen u veel beterschap.Als u nog vragen heeft, mag u op deze e-mail reageren. We helpen u graag verder. Normal 0 21 false false false FR-BE X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ .MsoNormalTablemso-style-name:"Table Normal"mso-tstyle-rowband-size:0mso-tstyle-colband-size:0mso-style-noshow:yesmso-style-priority:99mso-style-parent:mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4ptmso-para-margin-top:0cmmso-para-margin-right:0cmmso-para-margin-bottom:8.0ptmso-para-margin-left:0cmline-height:107%mso-pagination:widow-orphanfont-size:11.0ptfont-family:"Calibri",sans-serifmso-ascii-font-family:Calibrimso-ascii-theme-font:minor-latinmso-hansi-font-family:Calibrimso-hansi-theme-font:minor-latinmso-bidi-font-family:"Times New Roman"mso-bidi-theme-font:minor-bidimso-font-kerning:1.0ptmso-ligatures:standardcontextualmso-fareast-language:EN-US HetVivabox-KlantrelatieteamOm de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt.ref:_00Db0JMp8._500672smqG9:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform