Terug

Vivabox, 2 ALLESBEHALVE smaakvolle dagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: VIVABOX

12/10/2023

Vivabox:2 smaakvolle dagen.Wij kozen hotel Campanille in Delft.De eerste kamer die ze ons toewezen, lag nog zoals de vorige klanten ze hadden verlaten. We kregen een tweede kamer toegewezen, maar de stank was niet te harden. De derde kamer was ok, maar dan werkte de TV wel niet.Maar dan: het gastronomische. Het menu was zeer beperkt, ok kan ik inkomen. Maar de kwaliteit van het voedsel…. Dat had niks, maar dan ook niks met gastronomie te maken. Bij de vraag of we de drankenkaart mochten inkijken, kregen we “die hebben we niet, maar we hebben alles: cola, fanta, witte wijn, rode wijn,…” . Welke wijn, dat was een brug te ver voor de kelner.Echt wel een schande dat dit hotel geklasseerd wordt onder ‘2 smaakvolle dagen’.

Berichten (1)

P. D.

Naar: VIVABOX

22/10/2023

Willen jullie dat ik dit openbaar maak? Het duurt wel heel lang om mijn klacht te beantwoordenvind ik


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform