Terug

Activering voucher + geen antwoord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

E. W.

Naar: VIVABOX

15/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 25/12/2022 gaf u mij een voucher ter waarde van €169,99. Op 21/07/2022, 05/11/2023 en 10/09/2024 wilde ik bij de boeking deze voucher gebruiken, maar deze werd geweigerd/blijkt onbruikbaar te zijn. Alsook meerdere pogingen om jullie te contacteren (telefonisch en contactformulier), kreeg ik geen antwoord (zelf geen gesprek) Ik vraag u daarom om binnen de 10 dagen - ofwel mij een bruikbare voucher te willen overmaken ; - ofwel het bedrag van 169,99 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie voucher


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform