Meest recente klachten

R. K.
15/07/2025

verlenging vivabox

thread::ys3HcVi3f0K0gt1BYRbTa0g:: ref:_00Db0JMp8._500SbSTEKC:ref Zelfs nog geen vervangende bon zoals aangekondigd opgenomen in mijn bons of tegoeden Romain Knops

Afgesloten
R. K.
22/04/2025

verlenging vivabox

Hierna onze correspondentie na verlenging van Vivabox Uw tegoed Inbox Vivabox [info@vivabox.com] vr 11 apr, 15:12 (11 dagen geleden) aan mij Beste Romain Knops, We sturen u deze e-mail volgend op uw vraag over het gebruik van uw tegoed. Uw tegoed is geldig tot . Uw tegoed is opsplitsbaar en kan dus binnen zijn geldigheidstermijn over meerdere keren worden gebruikt. Uw tegoed geldt als betalingsmiddel voor de aankoop van producten op onze website www.vivabox.be. Uw tegoed kan niet worden terugbetaald, worden omgeruild of worden verlengd. Hoe uw tegoed gebruiken: 1. Meld u aan op uw klantenaccount met uw e-mailadres en wachtwoord. 2. Kies de geschenkdoos die u wenst en voeg deze toe aan uw winkelmandje. 3. Selecteer de versie "Elektronisch ticket" om uw tegoed als betalingsmiddel te kunnen gebruiken. 4. Bij de betaling wordt uw tegoed automatisch voorgesteld als een van de betalingsmiddelen. U ontvangt uw nieuwe geschenkdoos via e-mail in de vorm van een elektronisch ticket. De uiterste geldigheidsdatum van uw e-geschenkdoos vindt u terug op het e-ticket. We hopen zo uw vraag te hebben beantwoord. We wensen u alvast een wondermooie ervaring. Isha Vivabox Klantendienst Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::ATIuwLcGfrGSjtJSBlMkhEg:: Knops Romain [knops.romain@gmail.com] vr 11 apr, 16:19 (11 dagen geleden) aan Vivabox Beste, Vooreerst, is dit geen reactie op de persoon die me van antwoord dient, maar op "VIVABOX" Wilt u er aub voor zorgen dat ik de tegenwaarde van een huidige gelijkaardige vivabox als tegoed geboekt krijg. Ik heb genoeg van de misleidende praktijken. De voorwaarden preciseren een KOSTELOZE VERLENGING.. Fijne dag nog, Romain Knops

Afgesloten
E. W.
15/10/2024

Activering voucher + geen antwoord

Geachte mevrouw/heer, Op 25/12/2022 gaf u mij een voucher ter waarde van €169,99. Op 21/07/2022, 05/11/2023 en 10/09/2024 wilde ik bij de boeking deze voucher gebruiken, maar deze werd geweigerd/blijkt onbruikbaar te zijn. Alsook meerdere pogingen om jullie te contacteren (telefonisch en contactformulier), kreeg ik geen antwoord (zelf geen gesprek) Ik vraag u daarom om binnen de 10 dagen - ofwel mij een bruikbare voucher te willen overmaken ; - ofwel het bedrag van 169,99 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie voucher

Afgesloten
S. V.
16/08/2024

Terugbetaling vergoeding

Geachte mevrouw/heer, Op 28/05/2024 heb ik aanvraag gedaan om mijn vergoeding te verlengen. U deelde mij echter dat dit niet mogelijk is na de verstreken termijn. U weigert thans de terugbetaling die ik verzocht. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 30 dagen de terugbetaling van 109,90 euro. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie verzoek om terugbetaling • Kopie weigering terugbetaling

Afgesloten
M. C.
29/07/2024

problemen bij registeren geschenkbon Vivabox

registratie geschenkbon Vivabox Ik slaag er niet in een geschenkbon van Vivabox te registreren, deze zou reeds geregistreerd zijn. Bovendien wordt er niet gereageerd bij het vragen naar hulp via e-mail.. of niet geantwoord bij telefoneren. Hun nummer zou niet meer in gebruik zijn. Ik vrees dat mijn vriendin werd opgelegd, en ik ook.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform