Terug

verlenging vivabox

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. K.

Naar: VIVABOX

22/04/2025

Hierna onze correspondentie na verlenging van Vivabox Uw tegoed Inbox Vivabox [info@vivabox.com] vr 11 apr, 15:12 (11 dagen geleden) aan mij Beste Romain Knops, We sturen u deze e-mail volgend op uw vraag over het gebruik van uw tegoed. Uw tegoed is geldig tot . Uw tegoed is opsplitsbaar en kan dus binnen zijn geldigheidstermijn over meerdere keren worden gebruikt. Uw tegoed geldt als betalingsmiddel voor de aankoop van producten op onze website www.vivabox.be. Uw tegoed kan niet worden terugbetaald, worden omgeruild of worden verlengd. Hoe uw tegoed gebruiken: 1. Meld u aan op uw klantenaccount met uw e-mailadres en wachtwoord. 2. Kies de geschenkdoos die u wenst en voeg deze toe aan uw winkelmandje. 3. Selecteer de versie "Elektronisch ticket" om uw tegoed als betalingsmiddel te kunnen gebruiken. 4. Bij de betaling wordt uw tegoed automatisch voorgesteld als een van de betalingsmiddelen. U ontvangt uw nieuwe geschenkdoos via e-mail in de vorm van een elektronisch ticket. De uiterste geldigheidsdatum van uw e-geschenkdoos vindt u terug op het e-ticket. We hopen zo uw vraag te hebben beantwoord. We wensen u alvast een wondermooie ervaring. Isha Vivabox Klantendienst Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::ATIuwLcGfrGSjtJSBlMkhEg:: Knops Romain [knops.romain@gmail.com] vr 11 apr, 16:19 (11 dagen geleden) aan Vivabox Beste, Vooreerst, is dit geen reactie op de persoon die me van antwoord dient, maar op "VIVABOX" Wilt u er aub voor zorgen dat ik de tegenwaarde van een huidige gelijkaardige vivabox als tegoed geboekt krijg. Ik heb genoeg van de misleidende praktijken. De voorwaarden preciseren een KOSTELOZE VERLENGING.. Fijne dag nog, Romain Knops

Berichten (4)

VIVABOX

Naar: R. K.

28/04/2025

Beste Test-aankoop, Romain, Hartelijk dank voor uw bericht over de annulering van uw verlenging. Helaas kunnen wij deze actie niet ongedaan maken. In plaats van de niet- meer-bestaande bon “3 dagen weekendtrip”* aan € 129,90 hebben wij met uw tegoed de bon “Weekend in Europa” aan € 129,90 aangekocht. Met deze nieuwe bon heeft u exact hetzelfde aanbod als met de vorige bon: 2 nachten (met of zonder ontbijt) voor 2 personen. Bovendien krijgt u extra keuzeopties, namelijk ook 1 nacht (met of zonder ontbijt) in een luxer etablissement. Uit ons telefoongesprek begrepen wij dat dit nog niet volledig duidelijk voor u was en dat u denkt dat deze omruil niet kosteloos verloopt. We kunnen u verzekeren dat u met de bon “Weekend in Europa” dezelfde opties behoudt én er zelfs meer verblijven bijkomen. Mocht u hier toch een klacht over willen indienen, dan kunt u deze via deze e-mail richten aan onze klantenservice. Wij hebben ter onderbouwing alle bewijsstukken als bijlage toegevoegd: Werkblad 1: partners van uw oude bon Werkblad 2: partners van uw nieuwe bon Om snel te vinden wat voor u relevant is, kunt u in het Excel-bestand eerst filteren op België en vervolgens op aantal overnachtingen. *De oude geschenkbon werd uit het gamma gehaald, omdat we wegens prijsstijgingen van de hotels, niet veel opties meer konden aanbieden voor twee nachten met of zonder ontbijt voor € 129,90 (zijnde € 65 per nacht). Daarom hebben we de bestaande partners opgenomen in een nieuwe bon met meer opties. Hierbij verwijzen we naar onze verkoopsvoorwaarden :3. Prijzen De Verkoper behoudt zich het recht zijn prijzen op elk moment te wijzigen, maar garandeert de Koper de prijs die van kracht is op de dag van de bestelling.7.2.Een Product verlengen Indien hij voldoet aan de voorwaarden om van de verlenging te kunnen genieten, ontvangt de Koper of de Begunstigde een e-mail waarin hem wordt meegedeeld dat een tegoedbon wordt gegenereerd dat overeenstemt met de waarde van het verlengde Product (behalve in het geval van de dozen bedoeld in artikel 7.5 waarvoor de verlenging niet is toegestaan).7.3. Een Product omruilen De hieronder vermelde omruilvoorwaarden zijn van toepassing met ingang van 30 April 2021. Indien hij/zij voldoet aan de omruilvoorwaarden en de onderstaande omruilvoorwaarden respecteert, zal de Koper of de Begunstigde een e-mail ontvangen die hem/haar informeert over het genereren van een tegoedbon die overeenstemt met de waarde van het (de) ingeruilde product(en), met uitzondering van de dozen-op-maat en de dozen in promotieformaat, waarvoor de tegoedbon gecrediteerd zal worden met het bedrag van de cadeaubon, verminderd met de personalisatiekosten van de dozen-op-maat en de prijs van het product in promotieformaat.8.1.3.8.1. Gebruiksvoorwaarden van de WONDERBOX Geschenkdozen en Aansprakelijkheid Rekening houdend met de geldigheidsduur van de WONDERBOX Producten kan de inhoud van de Prestaties of de lijst van de Partners wijzigen na de uitgave van de activiteitengids, zonder dat WONDERBOX hiervoor verantwoordelijk gesteld kan worden. Insgelijks kan de rangschikking van de etablissementen van de Partner veranderen in de geldigheidsperiode van de Producten. De activiteiten die zijn aangegeven op onze fysieke en digitale pakketten kunnen schommelen qua aantal of inhoud. De toepasselijke lijst van activiteiten is de online gepubliceerde lijst. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en staan uiteraard klaar voor eventuele verdere vragen. HetVivabox-Klantrelatieteam Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::ATIuwLcGfrGSjtJSBlMkhEg:: --------------------

R. K.

Naar: VIVABOX

13/05/2025

Nu ben ik nog slechter af als ervoren Ik had toen 129€ krediet, waar ik een nieuwe aankoop mee kon doen naar eigen keuze. Nu bindt u me aan een nieuwe bon waar amper Belgische verblijven in staan. Nu verplicht u me om terug te wisselen. Ik wil gewoon dat u uw contractuele verplichtingen nakomt en de oorspronkelijke bon gratis wisselt.

VIVABOX

Naar: R. K.

21/05/2025

Beste Testaankoop, Als de klant niet tevreden is met deze correcte oplossing, mag hij uiteraard zijn bon terug omruilen naar een tegoed, waarmee hij iets anders kan kopen. De waarde die de klant had is nooit veranderd. De klant heeft geen eurocent verloren. Wij beschouwen deze zaak dan ook als afgerond, en verwijzen hierbij naar ons vorige bericht, waarin wij uitvoerig alles uitgelegd hebben. Met vriendelijke groet, HetVivabox-Klantrelatieteam Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::ys3HcVi3f0K0gt1BYRbTa0g:: ref:_00Db0JMp8._500SbSTEKC:ref

Bemiddeling door Testaankoop 24 juni 2025

VIVABOX

Naar: R. K.

22/07/2025

Beste Testaankoop, De nieuwe bon staat tussen de bestellingen van de klant, op z'n account met het mailadresknopsr@scarlet.be. Voor uw gemak, hebben we de bon in de bijlage van deze mail gezet. De bon moet wel nog geregistreerd worden voor gebruik. Met vriendelijke groet, Het Vivabox-Klantrelatieteam --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform