Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Terugbetaling tickets Beethoven & Malandain
Op 31/12/2019 heb ik tickets besteld voor de voorstelling van Beethoven en Malandain in de Stadsschouwburg Antwerpen. Het evenement vond normaal plaats op zaterdag 20 juni 2020. Door Covid is de voorstelling verplaatst naar 19 maart 2022. Ook die voorstelling zou worden opgeschoven waarna er meer informatie zou volgen die ik tot op heden nog steeds niet hebben gekregen. Vandaag 21 juni 2024 en nog steeds niets van informatie rond een terugbetaling en dergelijke meer. Met vriendelijke groeten, Rafaël Thierens
Problemen terugbetaling tickets
Op 04/10/2019 bestelde ik tickets voor de voorstelling Malandain & Beethoven, La Pastorale, die zou plaatsvinden op zaterdag 20/06/2020 om 20:00 uur in de Stadsschouwburg Antwerpen. Deze voorstelling werd op 08/06/2020 verplaatst naar zaterdag 19 maart 2022 om 20:00 uur. Vervolgens werd op 16/02/2022 meegedeeld dat ook deze datum opnieuw zou worden verschoven naar een nog te bepalen latere datum. Inmiddels is het 21/06/2024 en heb ik nog steeds geen nieuws ontvangen, laat staan een terugbetaling van onze tickets. In de afgelopen maanden informatie proberen opzoeken om de organisatie te bereiken, om uberhaupt iets terug te vinden van het evenement maar helaas geen resultaat. Als referentietype heb ik de nummers van de tickets gebruikt.
Problemen met terugbetaling tickets
Op 04/10/2019 bestelde ik tickets voor de voorstelling Malandain & Beethoven, La Pastorale, zat 20/06/'20 20:00 , Stadsschouwburg Antwerpen. Deze werd 08/06/2020 verschoven naar zaterdag 19 maart 2022 om 20u00. Ook die voorstelling zou worden opgeschoven naar een latere nog te bepalen datum werd op 16/02/2022 meegedeeld. Ondertussen zijn we 23/02/2024 zonder nieuws. Ik heb de laatste twee maanden reeds verschillende keren mijn terugbetaling aangevraagd, zonder resultaat. Zelfs geen enkele reactie op mijn vraag.Met vriendelijke groetenAn Hermans
annulatie voorstelling en geen terugbetaling na meer dan 3 jaren
Beste,Ik heb een ticket besteld voor het spektakel Beethoven & Malandain - La pastorale op 20/3/2020 dat geannuleerd werd wegens Covid en verplaats werd op 19-20/3/2022 en opnieuw geannuleeerd. Ik heb in Mei 2022 opnieuw contact genomen en kreeg als antwoord dat het tickets geldig blijft voor een nieuwe data en dat wanneer de data bekend is, TTS mij op de hoogte zou brengen.Sindsdien geen nieuws meer en geen terugbetaling.
Tickets worden niet terugbetaald
Beste, op 18 februari 2020, dus meer dan twee jaar geleden, bestelde ik twee tickets voor John Fogerty, voor de oorspronkelijke datum (11 juni 2020). Dat concert is vandaag niet alleen al voor de vierde keer uitgesteld, maar ook naar een niet nader genoemde datum, die zelfs sowieso niet meer in 2022 valt. Ik kan blijkbaar alleen maar mijn geld terugkrijgen als ik kan aantonen dat ik niet kan gaan, maar ik ben deze situatie beu en wil ze opgelost zien. Zeker omdat het tweede ticket voor een intussen 67-jarige fan is die er niet jonger op wordt en met de knieën sukkelt. Om nog te zwijgen van het feit dat Fogerty zelf intussen weer twee jaar ouder is. Kortom, als vaste klant bij Teleticketservice wil mijn geld terug, want dit kan echt niet meer door de beugel.
Terugbetaling Shawn Mendes
Beste, onlangs werden we geïnformeerd door jullie diensten dat het concert van Shawn mendes verplaatst werd van april 2022 naar juli 2023! We hadden recht op een terugbetaling mits er een 'geldig' document kon voorgelegd worden. Dit is natuurlijk volkomen belachelijk vermits het concert meer dan 1 jaar wordt verplaatst + opeens midden in de zomer gaat plaatsvinden, 18 juli 2023! Ik heb jullie een mail gestuurd met de vraag om terugbetaling vermits wij in juli al jarenlang op vakantie gaan. Natuurlijk heb ik daar nog geen 'geldig' document hiervan , we hebben namelijk net onze vakantie in 2022 geboekt! Ik heb dan wel een foto meegestuurd van onze recentste vakantie in juli 2021, maar eigenlijk is het absurd om nu al een geldig attest te vragen voor de zomer van 2023!Tot op heden hebik echter geen reactie ontvangen en de responstijd was max 30 dagen om het geld terug te vragen, dus daarom hier een vriendelijke herinnering.met vriendelijke groetenJürgen
Geen gehoord van Tele Ticket Service
Beste,Op 27 februari 2020 heb ik 4 tickets besteld voor Pocahontas in Gent in het Capitol op 11 april 2020. De volgende dag heb ik naar tele tickets service gebeld om deze te verzetten naar 12 april 2020. De prijs voor deze tickets was 156 euro.Op 16 maart krijg ik een mail dat Pocahontas verplaatst wordt naar september door de coronacrisis. Geen probleem, maar ik kan niet. Ik moet werken om de 14 dagen in het weekend, ik werk in de zorg, op de spoedgevallendienst. Ook ging ik met mijn kinderen naar deze voorstelling en heb ik co-ouderschap en de kinderen zijn niet bij mij als ik moet werken.Ik heb dus niet op die link geklikt die in die mail stond. Want ik kon niet. Op 14 april krijg ik terug een mail dat mijn tickets voor Pocahontas geldig blijven. Terug met een link in. Ik had ondertussen al gebeld naar tele tickets service maar ze konden mij daar niet veel helpen. Er stond ook een link in de mail om de tickets te laten terug betalen maar je moest aan enkele voorwaarden voldoen.Ik heb nog verschillende keren gebeld naar tele tickets service maar zijn niet bereikbaar. Of kunnen geen uitleg geven.Ik heb geen mail meer ontvangen voor verplaatsing van datum van de voorstelling, want die is niet doorgegaan in september. De voorstelling is dan nog eens verplaatst naar februari en gaat nu door het weekend van 11 juni 2022. Ik moet terug werken.De informatie leidde ervoor dat de persoon in kwestie onvoldoende werd geïnformeerde. Er werd onvoldoende alternatief aangeboden.Ik zou graag mijn ticket terug betaald krijgen of andere tickets krijgen voor een voorstelling waar ik wel naartoe kan gaan.
Terugbetaling tickets concert
Beste,Ik heb tickets gekocht voor het concert van LikeMe dat intussen omwille van corona al drie keer werd verplaatst. Ik heb intussen geen interesse meer in dit concert en wens dat mijn tickets worden terugbetaald.
Problemen met terugbetaling
Beste,Ik had tickets voor het concert van André Hazes junior op 11 november. Toen kreeg ik een e-mail dat André Hazes zelf niet zou optreden maar wel een aantal andere artiesten.Aangezien ik hier geen interesse in had, heb ik op 11/10/2021 een terugbetaling aangevraagd. Tot op heden heb ik nog geen terugbetaling ontvangen en ook geen reactie op de originele mail en ook niet op de volgende 2 mails. Ook telefonisch is dit bedrijf onbereikbaar, er wordt elke keer vermeld op het bandje dat het te druk is en men later opnieuw moet proberen, ik heb al meermaals geprobeerd en steeds hetzelfde verhaal. Het concert is reeds lang voorbij, ik ben uiteraard niet geweest en wil nu eindelijk mijn geld terug.
Problemen terugbetaling sportpaleis
Beste , ik heb tickets aangekocht voor het concert van niels , maar door prive reden mij ma lig op sterven door kanker . kunnen we niet gaan We eisen een terugbetaling
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten