Terug

Geen gehoord van Tele Ticket Service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

31/01/2022

Beste,Op 27 februari 2020 heb ik 4 tickets besteld voor Pocahontas in Gent in het Capitol op 11 april 2020. De volgende dag heb ik naar tele tickets service gebeld om deze te verzetten naar 12 april 2020. De prijs voor deze tickets was 156 euro.Op 16 maart krijg ik een mail dat Pocahontas verplaatst wordt naar september door de coronacrisis. Geen probleem, maar ik kan niet. Ik moet werken om de 14 dagen in het weekend, ik werk in de zorg, op de spoedgevallendienst. Ook ging ik met mijn kinderen naar deze voorstelling en heb ik co-ouderschap en de kinderen zijn niet bij mij als ik moet werken.Ik heb dus niet op die link geklikt die in die mail stond. Want ik kon niet. Op 14 april krijg ik terug een mail dat mijn tickets voor Pocahontas geldig blijven. Terug met een link in. Ik had ondertussen al gebeld naar tele tickets service maar ze konden mij daar niet veel helpen. Er stond ook een link in de mail om de tickets te laten terug betalen maar je moest aan enkele voorwaarden voldoen.Ik heb nog verschillende keren gebeld naar tele tickets service maar zijn niet bereikbaar. Of kunnen geen uitleg geven.Ik heb geen mail meer ontvangen voor verplaatsing van datum van de voorstelling, want die is niet doorgegaan in september. De voorstelling is dan nog eens verplaatst naar februari en gaat nu door het weekend van 11 juni 2022. Ik moet terug werken.De informatie leidde ervoor dat de persoon in kwestie onvoldoende werd geïnformeerde. Er werd onvoldoende alternatief aangeboden.Ik zou graag mijn ticket terug betaald krijgen of andere tickets krijgen voor een voorstelling waar ik wel naartoe kan gaan.

Berichten (1)

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: E. D.

09/02/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Naomi, 9 feb. 2022 17:00 CETBeste Klachtenbox,Is het evenement waarvoor je tickets had verplaatst naar een nieuwe datum, dan werd je hiervan op de hoogte gebracht via e-mail.Als de nieuwe datum voor jou niet past, dan kan je volgens het Ministerieel Besluit van 19 maart 2020, 18 september 2020 en 29 december 2021 een terugbetaling aanvragen indien je een bewijs kan leveren dat je op de nieuwe datum het evenement niet kan bijwonen.**Raadpleeg** **deze handige gids** **als je vragen hebt over de terugbetaling van tickets als gevolg van de coronacrisis**Je kan ons je aanvraag met **bewijs** en bankgegevens (IBAN en BIC) bezorgen via onze **terugbetaalformulier** of door te antwoorden op deze mail.Met vriendelijke groeten,Naomi----------------------------------------------Klachtenbox, 31 jan. 2022 11:02 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[WVDO0G-DZ88] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[WVDO0G-DZ88]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform