- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Britt De Wambersie, 24 dec. 2021 11:33 CETBeste JurgenZoals je zelf ook wel reeds gelezen zal hebben, geldt dit Ministerieel Besluit voor elk evenement dat verplaatst werd terwijl dit besluit nog in voegen was, d.w.z. tot 1 oktober 2021.Aangezien de eerste verplaatsing van LikeMe binnen deze periode viel, valt dit evenement dus nog steeds onder de regels van het Ministerieel Besluit.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Britt De Wambersie----------------------------------------------jurgen hamelrijckx, 17 dec. 2021 14:51 CETBeste Britt,De regeling die u beschrijft was geldig tot 1 oktober 2021, zie website fod economie s:economie.fgov.be/nl/themas/ondernemingen/coronavirus/coronavirus-annulering-vanCoronavirus: annulering van evenementen FOD EconomieDoor de uitbraak van het coronavirus en om een snelle verspreiding ervan tegen te gaan, heeft de regering beslist om sommige recreatieve evenementen uit te stellen of af te gelasten.economie.fgov.beBij mijn weten zijn we intussen 17 December 2021 en geldt deze regeling ter bescherming van de evenementen niet meer.De wet kan een eventuele terugbetaling dus niet in de weg staan. Bij deze vraag ik u dus nogmaals een terugbetaling van de tickets.Met vriendelijke groetenJurgen Hamelrijckx* * *----------------------------------------------Britt De Wambersie, 17 dec. 2021 14:15 CETBeste Klachtenbox,Beste Jurgen,We moeten iedere terugbetaling verantwoorden. Het Ministerieel Besluit van 19 maart en vervolgens opnieuw gepubliceerd op 18 september door minister Muylle regelt dit als volgt: In afwijking van paragraaf 1 heeft de houder van het toegangsbewijs het recht op terugbetaling wanneer hij het bewijs levert dat hij verhinderd is om de activiteit bij te wonen op de nieuwe datum. **Het afleveren van een bewijsstuk is dus wettelijk vereist.**Opgelet! Gewoon je tickets uploaden telt NIET als bewijslast. Mogelijke voorbeelden zijn een medische ingreep, een huwelijk, studies of een geplande reis.Je kan ons dit **bewijs** samen met jouw bankgegevens (IBAN and BIC) bezorgen via onze **terugbetaalformulier** of door te antwoorden op deze mail.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens je nog graag een prettige dag toe.Met vriendelijke groeten,Britt De Wambersie----------------------------------------------Klachtenbox, 14 dec. 2021 11:49 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[Q5OD3W-XDVP]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[Q5OD3W-XDVP]