Terug

Terugbetaling Shawn Mendes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

11/02/2022

Beste, onlangs werden we geïnformeerd door jullie diensten dat het concert van Shawn mendes verplaatst werd van april 2022 naar juli 2023! We hadden recht op een terugbetaling mits er een 'geldig' document kon voorgelegd worden. Dit is natuurlijk volkomen belachelijk vermits het concert meer dan 1 jaar wordt verplaatst + opeens midden in de zomer gaat plaatsvinden, 18 juli 2023! Ik heb jullie een mail gestuurd met de vraag om terugbetaling vermits wij in juli al jarenlang op vakantie gaan. Natuurlijk heb ik daar nog geen 'geldig' document hiervan , we hebben namelijk net onze vakantie in 2022 geboekt! Ik heb dan wel een foto meegestuurd van onze recentste vakantie in juli 2021, maar eigenlijk is het absurd om nu al een geldig attest te vragen voor de zomer van 2023!Tot op heden hebik echter geen reactie ontvangen en de responstijd was max 30 dagen om het geld terug te vragen, dus daarom hier een vriendelijke herinnering.met vriendelijke groetenJürgen

Berichten (4)

J. T.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

28/02/2022

Kind reminderMvgJürgen Trips

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: J. T.

10/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Ricardo, 10 mrt. 2022 12:10 CETBeste Ja¼rgen,Het klopt dat je een bewijsstuk moet voorleggen om aan te tonen dat je niet beschikbaar bent op de nieuwe datum. Het gaat dan om reeds geplande activiteiten. Indien je wel gewoon vrij bent op de nieuwe datum dan behoud je jouw reservatie en heb je geen recht op een terugbetaling.Waarom moet ik een bewijs voorleggen dat de nieuwe datum me niet past?Waar vind ik het Ministerieel Besluit waar jullie naar verwijzen?Met vriendelijke groeten,Ricardo----------------------------------------------Klachtenbox, 28 feb. 2022 19:54 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[3QVOZ3-02E0] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[3QVOZ3-02E0]

J. T.

Naar: TELETICKETSERVICE.COM

10/03/2022

Sorry, maar hoe kan iemand nu een geldig bewijs voorleggen als je het meer dan 1 jaar verplaatst en dan nog midden in de zomervakantie? Dat spreekt toch voor zich dat mensen niet kunnen dan wegens jaarlijkse vakantie? Graag zou ik dus ook mijn geld terugbetaald zien. Hopende op jullie begrip hiervoor.

TELETICKETSERVICE.COM

Naar: J. T.

11/03/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Ricardo, 11 mrt. 2022 11:47 CETBeste Klachtenbox,We moeten iedere terugbetaling verantwoorden. Het Ministerieel Besluit van 19 maart 2020, 18 september 2020 en 29 december 2021 regelt dit als volgt: In afwijking van paragraaf 1 heeft de houder van het toegangsbewijs het recht op terugbetaling wanneer hij het bewijs levert dat hij verhinderd is om de activiteit bij te wonen op de nieuwe datum. **Het afleveren van een bewijsstuk is dus wettelijk vereist.**Opgelet! Gewoon je tickets uploaden telt NIET als bewijslast. Mogelijke voorbeelden zijn een medische ingreep, een huwelijk, studies of een geplande reis.Je kan ons dit **bewijs** samen met jouw bankgegevens (IBAN and BIC) bezorgen via onze **terugbetaalformulier** of door te antwoorden op deze mail.Met vriendelijke groeten,Ricardo----------------------------------------------Klachtenbox, 10 mrt. 2022 12:28 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[KY3EVR-LZ4Y] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tele Ticket Service.[KY3EVR-LZ4Y]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform