Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
J. Z.
9/09/2025

Stopzetting aankoop

Beste, Ik heb bij FixPart een onderdeel gekocht voor mijn vaatwas machine. Ik heb echter het verkeerde besteld dus deed rechtstreeks een aanvraag tot annulatie en liet hen weten het nieuwe, correcte onderdeel al bij hun besteld te hebben. 2 dagen later had ik alle (fout en juist bestelde) onderdelen in huis. Nu vragen ze dat ik het "fout bestelde" terug retour via een DPD label aan betaling van €6,95. Al was het 5 cent; ik heb tijdig laten weten dat ze deze picking niet moesten uitvoeren en nu moet ik ervoor betalen. No way.

In behandeling
R. D.
16/04/2025

Onjuiste terugbetaling van teruggestuurd aankoop

Ik heb een candy hoover aangekomen bij FixPart via het internet voor een bedrag van 139,14 € ik heb de goederen teruggestuurd binnen de herroepingstermijn. FixPart weigert de volledige som terug te betalen. FixPart biedt mij slechts 132,19 € Terwijl ik 139,14 € betaald heb. Graag de volledige terugbetaling.

Afgesloten
L. D.
11/02/2025

KLANTENDIENST FALING GEEN RETOUR OF OPVOLGING sinds 3 weken

Geachte mevrouw/heer, Op [22/01/2025], [DARM VOOR KARCHER STOFZUIGER] Ik stel echter vast dat [GEBREK AAN HET GELEVERD PRODUKT BARST+LUCHTBUBBEL]. Dit heeft geleid tot [GEDEELTELIOJK SMELTEN VAN BUITENZIJDE ,DARM/SLANG] Meerdere malen excuus emails ontvangen, ook na ontvangen retouraanvraag met NR R202503784477-1 VAN 30/01/2025 ECHTER GEEN OPLOSSING OF HOE TE RETOURNEREN? Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen : PER KERENDE EEN CONCRETE ACTIE TERUGNAME MET VERVANGING OF TERUGBETALING TE VERWEZELIJKEN. Met vriendelijke groeten, Bijlage: SCHREENSHOT EMAIL FIXPART

Opgelost
N. C.
11/04/2024

Niets geleverd

Beste, op 4/4/2024 plaatste ik een bestelling bij jullie. Na 1 week (jullie melden van 's anderendaags geleverd) heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg via DPD een verzendbevestiging en tracking. Maar blijkbaar is mijn bestelling in tegenstelling van wat jullie vertellen nog steeds niet aan DPD overhandigd geweest.

Opgelost
A. D.
30/10/2023

Problemen met terugbetaling na retourneren

Beste,Ik heb op 12/09/23 een onderdeel dat verkeerd werd besteld geretourneerd (R202301968182-1).Dit werd op 15/09/23 bij uw magazijn afgeleverd. In de klantenzone staat duidelijk dat deze retour “goedgekeurd” is.Ik heb hier nog niets over vernomen.Hiervoor heb ik 4 e-mails gestuurd en geen antwoord te pakken gekregen.De wettelijke periode waarin er moet terugbetaald worden (14 dagen) is al een tijdje verstreken.Met vriendelijke groeten,D’hauwers Andres

Opgelost
A. Y.
5/09/2023

Retour niet mogelijk

Beste, Ik heb een deurrubber besteld op de website van FixPart. Met de hulp van de klantendienstmedewerker heb ik een 'juiste' product kunnen 'vinden'. Echter kwam het product in een veel te grote verpakking aan en toen ik die opendeed, lag die helemaal vervormd in een hoekje 'geplakt'. Ik probeerde die nog aan de deur van mijn diepvriezer te monteren, maar door de vervorming maar ook omdat die ook anders is dan de originele, sloot de deur niet meer.Normaal heb ik recht op een terugbetaling als je het product binnen de 14 dagen terugstuurt. Bij dit bedrijf gaat dit niet zomaar. Een retour moet eerst goedgekeurd worden voordat je de retourinstructies kunt krijgen. Dit is echt niet normaal! Nooit zoiets meegemaakt. Ik vraag de retour aan en voeg de nodige foto bij. Wat blijkt? Retour geweigerd om de onbekende redenen!!Er is géén contactnummer en ze reageren ook niet op mijn mails. Na het lezen van de reviews, besefte ik dat dit een louchebedrijf is!! Geld ga ik blijkbaar nooit meer terugzien! Dit bedrijf MOET DICHT om meer slachtoffers te vermijden!!

Opgelost
G. P.
24/10/2022

Besteld en betaald product nooit geleverd

Fixpart.be bestellingLG wasmiddelbak - panel assembly,drawer aan €40,22bestelnummer 202200817508Bestelling is nooit aangekomen. Na eerste maal de klantendienst gemaild te hebben, ettelijke maanden na bestelling (ik ben een geduldig man) zeiden ze dat hun leverancier van het wasmachine wisselstuk in kwestie zelf vertraging had in leveringen naar hen toe (ook al zei de fixpart.be site dat het stuk voorradig was). Tweede leveringsdatum werd ook overschreden, niets geleverd en sindsdien tot tweemaal toe geen antwoord meer via de klantendienst e-mail. Voor zover ik kan zien werkt fixpart.be niet met een telefoonnummer.Graag had ik alsnog het wasmachine wisselstuk in kwestie opgestuurd gekregen of simpelweg mijn geld terug als dit (blijkbaar) niet mogelijk blijkt.

Afgesloten
J. S.
12/02/2022

Niet geleverde bestelling.

Beste, ik bestelde via jullie webshop op 09/02/2022 een aantal onderdelen met factuurnummer: 202200573336 Echter is dit nooit toegekomen, er zou op 10/02/2022 geleverd worden door jullie gekozen leverings bedrijf chronopost. Deze mensen zijn hier nooit geweest. Als ik de reviews mag geloven van jullie bedrijf en chronopost kan ik zien waarom mijn pakket niet is geleverd.Ik eis een terug betaling of een nieuwe verzending van mijn bestelde artikelen. Ik versta niet dat jullie vanuit België een pakket versturen met een Frans leverings bedrijf.Ik heb ook verschillende mails verstuurd naar jullie zonder enig antwoord alsook met DPD die samen werk met chronopost zonder enig resultaat. Jullie zijn verantwoordelijk naar de consument toe om te zien dat deze goederen worden geleverd of terug betaald. Dus nogmaals eis ik een terugbetaling of dat de artikelen alsnog worden geleverd.Met dank,Johny S.

Opgelost
A. C.
27/10/2020

Korf past niet volgens de opgegeven Geevens

Goedendag, ik heb begin september een bestelling gedaan volgens mijn aan U opgegeven merk-model-serienummer. Bestelling is goed aangekomen , helaas past niet• Heb onmiddellijk U geconstateerd er is veel heen en weer gemaild . Heb alles gedaan wat U gevraagd heeft, zoal foto's nemen en U door sturen•Krijg wel beloftes, mag terug sturen en nieuwe bestellen, helaas loze beloftes na meer dan 1 maand • Een maand later heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. eveneens niet bevestiging van wij betalen de retour kosten• Bij alle veel heen en weer mailen, wordt het ineens mond stil.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform