Terug

Niets geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. C.

Naar: Fixpart Belgium

11/04/2024

Beste, op 4/4/2024 plaatste ik een bestelling bij jullie. Na 1 week (jullie melden van 's anderendaags geleverd) heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg via DPD een verzendbevestiging en tracking. Maar blijkbaar is mijn bestelling in tegenstelling van wat jullie vertellen nog steeds niet aan DPD overhandigd geweest.

Berichten (1)

Fixpart Belgium

Naar: N. C.

11/04/2024

Re: Klacht - Niets geleverd - (CPTBE02000997-81) .cs-reply p padding-bottom: 0 margin-bottom: 0 Beste,Bedankt voor je bericht.Het spijt me dat te horen. Ik zie dat de zending helaas verloren is geraakt. We hebben de bestelling opnieuw naar je verstuurd.Mijn excuses voor het ongemak. Hopende je hierbij voldoende te hebben genformeerd. Met vriendelijke groet, Michele E: klantenservice@fixpart.be W: fixpart.be FixPart België Contact Retourneren Gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg Gecertificeerd en kopersbescherming door TrustedShops Goed voor het milieu en je portemonnee Algemene voorwaarden - en cookieverklaring


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform