Terug

Retour niet mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. Y.

Naar: Fixpart Belgium

05/09/2023

Beste, Ik heb een deurrubber besteld op de website van FixPart. Met de hulp van de klantendienstmedewerker heb ik een 'juiste' product kunnen 'vinden'. Echter kwam het product in een veel te grote verpakking aan en toen ik die opendeed, lag die helemaal vervormd in een hoekje 'geplakt'. Ik probeerde die nog aan de deur van mijn diepvriezer te monteren, maar door de vervorming maar ook omdat die ook anders is dan de originele, sloot de deur niet meer.Normaal heb ik recht op een terugbetaling als je het product binnen de 14 dagen terugstuurt. Bij dit bedrijf gaat dit niet zomaar. Een retour moet eerst goedgekeurd worden voordat je de retourinstructies kunt krijgen. Dit is echt niet normaal! Nooit zoiets meegemaakt. Ik vraag de retour aan en voeg de nodige foto bij. Wat blijkt? Retour geweigerd om de onbekende redenen!!Er is géén contactnummer en ze reageren ook niet op mijn mails. Na het lezen van de reviews, besefte ik dat dit een louchebedrijf is!! Geld ga ik blijkbaar nooit meer terugzien! Dit bedrijf MOET DICHT om meer slachtoffers te vermijden!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform