Beste,
Ik vraag graag jullie bemiddeling in verband met een retourdossier bij FixPart. Geen communicatie terug van de leverancier.
Een motoronderdeel voor mijn wasmachine werd binnen de herroepingstermijn teruggestuurd. FixPart hanteert een waardevermindering van 50%, maar geeft geen inhoudelijke toelichting op welk element dit gebaseerd is. Ik heb meerdere keren om verduidelijking gevraagd maar ontvang geen antwoord.
Het onderdeel werd enkel gemonteerd en kort aangesloten om te beoordelen of het passend was. Ik ga daarom uit van volledige terugbetaling van het product en de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling. De retourkosten zijn voor mijn rekening.
In bijlage de ondersteunede documenten:
Bestelbevestiging
Retourbevestiging
Foto’s van FixPart
Hun mail over de 50% waardevermindering
Mijn antwoorden van 19 november, 24 november en 26 november
Met vriendelijke groeten,
Koen Lehnen