Terug

Problemen met terugbetaling na retourneren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Fixpart Belgium

30/10/2023

Beste,Ik heb op 12/09/23 een onderdeel dat verkeerd werd besteld geretourneerd (R202301968182-1).Dit werd op 15/09/23 bij uw magazijn afgeleverd. In de klantenzone staat duidelijk dat deze retour “goedgekeurd” is.Ik heb hier nog niets over vernomen.Hiervoor heb ik 4 e-mails gestuurd en geen antwoord te pakken gekregen.De wettelijke periode waarin er moet terugbetaald worden (14 dagen) is al een tijdje verstreken.Met vriendelijke groeten,D’hauwers Andres

Berichten (1)

Fixpart Belgium

Naar: A. D.

07/11/2023

Re: Klacht - Problemen met terugbetaling na retourneren - (CPTBE01907077-57) .cs-reply p padding-bottom: 0 margin-bottom: 0 Beste,We hebben de retourzending ontvangen en terugbetaald. Bijgaand de creditfactuur van de bestelling. Het kan enkele dagen duren voor het bedrag op de rekening van de klant te zien is.Hopende je hiermee voldoende te hebben genformeerd. Met vriendelijke groet, Michele E: klantenservice@fixpart.be W: fixpart.be FixPart Belgie Contact Retourneren Gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg Gecertificeerd en kopersbescherming door TrustedShops Goed voor het milieu en je portemonnee Algemene voorwaarden - en cookieverklaring


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform