Meest recente klachten

A. G.
14/06/2024

Bestaande account verwijdert zonder communicatie

Beste, Ik weet het niet hoe moet ik dit kort en bondig uit te leggen. Ik ben al jaren klant bij Yves Rocher en overlast probeer ik in te loggen op mijn account en lukt het niet. Ik heb alle procedures gevolgd om mijn wachtwoord te veranderen en het is niet gelukt. Er is hier contact opgenomen geweest met hun klanten service. Na veel uitleggen dat ik heb een account en dat het lukt niet om de wachtwoord te veranderen, na hun suggestie moest ik opnieuw een account aanmaken op de oude gegevens. Dit bevestigt me dat ze hebben mijn account verwijdert zonder te verwittigen. Ze beweren en ze willen me overtuigen dat er is nooit een internet account account geweest terwijl dat ik in verleden heb producten besteelt via hun website en laten leveren. Na hun laste advies om een nieuwe account aan te maken, blijkt dat ik op deze ook niet kan inloggen omdat al een account bestaat op deze gegevens. Het draait hier rond de pot en er wordt nies opgelost. Ik maak gebruik van hun service zowel in winkel, online alsook in de schoonheidsinstituut. Door hun grapje ben ik ook alle commerciële aspecten van mijn account verloren. Dit is ook aan hun doorgegeven en er wordt hier geen actie genomen. Er wordt niets vergoed. Als klant staat je hier met niets op te zeggen. Wat actie kunnen wij hier nemen? Dit mag niet omzien worden. Met vriendelijke groeten, A. G.

Opgelost
M. J.
8/03/2024

teveel geleverde artikelen

Betreft klantnummer 005387840Beste, ik stuurde de artikelen die uw firma foutief te veel heeft geleverd terug. De post rekent hiervoor 7,8€ aan. Deze heb ik correct in mindering gebracht van de rekening. Zie hiervoor de betreffende correspondentie. Op het bestelformulier zie je duidelijk op de vierde en vijfde lijn de artikelen afzonderlijk vermeld, terwijl het bestelde (2 stuks) artikel nr 40302 op lijn 2 al voorkomt. Ik kan niet anders besluiten dan dat het een vergissing van uw firma betreft en ik heb correct gehandeld door de artikelen met een waarde 111,80€ terug te sturen.Gelieve mij te berichten dat deze zaak afgesloten is en uw incassobureau (28,10€) daarvan op de hoogte te brengen. Ik wens hiervoor geen extra betalingen te doen.Groet, Marc Jacobs, zoon van Maria Van Oudenrode.

Afgesloten
D. V.
30/04/2021

Annulatie bestelling

Beste ik bestelde bij u en heb hierbij een bevestiging gekregen alsook een bevestiging dat mijn bestelling verzonden is met bpost. Nu vind ik in mijn spam volgende email van u :Geachte klant,Wegens een technisch probleem zijn we helaas verplicht uw bestelling die op 23 april werd geplaatst te annuleren.Bij het plaatsen van deze bestelling werden verschillende promoties in uw winkelmandje samengevoegd. Uw bestelling komt hierdoor niet overeen met de initiële commerciële aanbieding van Yves Rocher en voldoet ook niet aan onze algemene voorwaarden https://www.yves-rocher.be/nl/algemene-voorwaarden .Uw geannuleerde bestelling wordt zo snel mogelijk aan u terugbetaald.We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.Wij bieden u daarom, vanaf heden, de exclusieve mogelijkheid om een nieuwe bestelling te plaatsen en te genieten van uw aanbieding « Het eerste product in je winkelmandje GRATIS » en van onze P RIVATE S ALE die -50% biedt op DE HELE site (exclusief vaste lage prijzen). Deze aanbiedingen zijn geldig tot en met 2 mei 2021.Hoe kan u genieten van deze aanbiedingen? Het volstaat op deze link te klikken https://www.yves-rocher.be/?shopId=PRIV en uw bestelling te plaatsen.Wij danken u voor uw trouw en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit technisch probleem zich niet opnieuw voordoet.Tot ziens.Het Yves Rocher TeamAlhoewel ik volgende bevestiging van u gekregen heb bij de betaling van de bestelling: Mevr. VANMARCKE DORA - Klantnummer : 652771645 Besteldatum Bestelnummer Bestellingswijze Situatie van de bestelling Datum van verzending Distributiedienst Bedrag van de bestelling(€) Situatie van de factuur Aanvankelijke vervaldatum Nog te betalen bedrag (€)23/04/2021 011 Internet verzonden 27/04/2021 De Post 45,22 In regularisatie 0,00Besteldatum : datum van behandeling van uw bestelling in ons systeem.Kan dit zomaar na betaling en bevestiging van de bestelde goederen?Ik sta erop dat deze bestelling voor het betaalde bedrag geleverd word en wens hiervoor geen terugbetaling.Uw systeemfouten zijn niet mijn probleem.Met vriendelijke groet,Dora Vanmarcke

Afgesloten
M. V.
13/04/2019

Klacht levering

Beste, Ik heb voor de 2de maal een schrijven van u ontvangen i.v.m. een onbetaalde factuur. Ik heb al een mail gestuurd met de vraag om een bewijs van levering maar dat kon u mij niet bezorgen. Graag had ik geweten of er kan uitgezocht worden wat er met mijn pak gebeurt is.MvgM. Vanderlinden

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform