Terug

teveel geleverde artikelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: YVES ROCHER

08/03/2024

Betreft klantnummer 005387840Beste, ik stuurde de artikelen die uw firma foutief te veel heeft geleverd terug. De post rekent hiervoor 7,8€ aan. Deze heb ik correct in mindering gebracht van de rekening. Zie hiervoor de betreffende correspondentie. Op het bestelformulier zie je duidelijk op de vierde en vijfde lijn de artikelen afzonderlijk vermeld, terwijl het bestelde (2 stuks) artikel nr 40302 op lijn 2 al voorkomt. Ik kan niet anders besluiten dan dat het een vergissing van uw firma betreft en ik heb correct gehandeld door de artikelen met een waarde 111,80€ terug te sturen.Gelieve mij te berichten dat deze zaak afgesloten is en uw incassobureau (28,10€) daarvan op de hoogte te brengen. Ik wens hiervoor geen extra betalingen te doen.Groet, Marc Jacobs, zoon van Maria Van Oudenrode.

Berichten (2)

YVES ROCHER

Naar: M. J.

09/03/2024

Geachte mevrouw Van Oudenrode,Heel hartelijk dank voor de tijd die u genomen hebt om deze mail te sturen.Zijn die producten ook aangerekend op uw factuur.Yves Rocher is erg gevoelig voor de mening van zijn trouwe klanten waarvan u deel uitmaakt. Voor verdere vragen staan onze schoonheidsconsulentes steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, SandraKlantenservice Yves Rocher -------------------- Original Message----------------------klachtenbox@test-aankoop.be wrote le 08/03/2024 12:28:28 subject Klacht - teveel geleverde artikelen - (CPTBE01983784-37) Klacht - teveel geleverde artikelen - (CPTBE01983784-37)

M. J.

Naar: YVES ROCHER

10/03/2024

Beste SandraZoals ik al schreef zijn de producten door een FOUT van uw firma ongevraagd TEVEEL geleverd, zie leveringsbonnen!Ik heb de producten naar u teruggestuurd en vraag hiervoor enkel de terugstuur-postkosten. Deze heb ik in mindering gebracht van de totale te betalen som. Zie de bijlages bij de klacht.Ik hoop dat het nu voldoende duidelijk is.Groeten, Marc Jacobs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform