Terug

Klacht levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: YVES ROCHER

13/04/2019

Beste, Ik heb voor de 2de maal een schrijven van u ontvangen i.v.m. een onbetaalde factuur. Ik heb al een mail gestuurd met de vraag om een bewijs van levering maar dat kon u mij niet bezorgen. Graag had ik geweten of er kan uitgezocht worden wat er met mijn pak gebeurt is.MvgM. Vanderlinden

Berichten (2)

M. V.

Naar: YVES ROCHER

16/04/2019

Geachte Yves Rocher, bedankt voor de snelle oplossing.MvgM. Vanderlinden

YVES ROCHER

Naar: M. V.

16/04/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform