Terug

promoties uit de nieuwsbrief worden geweigerd in de winkel te Brugge

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

J. C.

Naar: YVES ROCHER

10/11/2025

De winkel in Brugge weigert deel te nemen aan de reclames die de franchise per email naar klanten stuurt, en beweert dat ze zonder enige uitleg promoties van de franchise mogen weigeren of veranderen, ook al staat er letterlijk in de email dat de promoties geldig zijn in de winkels van Yves Rocher (alsook op internet in de webwinkel). In mijn geval werd een cadeau die men kreeg bij elke aankoop van 5 euro of meer geweigerd, er werd vereist dat ik 2 producten kocht. Kort samengevat nemen ze zich het recht voor om de wetgeving naast zich neer te leggen indien zij dit wenselijk achten.

Berichten (1)

J. C.

Naar: YVES ROCHER

29/11/2025

Beste Laura, Na het korte eerste antwoord terug heb ik geen vervolg meer ontvangen die het duidelijk maakt of de winkel nu terug de promoties uit de emails aanvaard. Graag alsnog antwoord aub. Vriendelijke groeten, Jo Clercx


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform