Terug

Bestaande account verwijdert zonder communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: YVES ROCHER

14/06/2024

Beste, Ik weet het niet hoe moet ik dit kort en bondig uit te leggen. Ik ben al jaren klant bij Yves Rocher en overlast probeer ik in te loggen op mijn account en lukt het niet. Ik heb alle procedures gevolgd om mijn wachtwoord te veranderen en het is niet gelukt. Er is hier contact opgenomen geweest met hun klanten service. Na veel uitleggen dat ik heb een account en dat het lukt niet om de wachtwoord te veranderen, na hun suggestie moest ik opnieuw een account aanmaken op de oude gegevens. Dit bevestigt me dat ze hebben mijn account verwijdert zonder te verwittigen. Ze beweren en ze willen me overtuigen dat er is nooit een internet account account geweest terwijl dat ik in verleden heb producten besteelt via hun website en laten leveren. Na hun laste advies om een nieuwe account aan te maken, blijkt dat ik op deze ook niet kan inloggen omdat al een account bestaat op deze gegevens. Het draait hier rond de pot en er wordt nies opgelost. Ik maak gebruik van hun service zowel in winkel, online alsook in de schoonheidsinstituut. Door hun grapje ben ik ook alle commerciële aspecten van mijn account verloren. Dit is ook aan hun doorgegeven en er wordt hier geen actie genomen. Er wordt niets vergoed. Als klant staat je hier met niets op te zeggen. Wat actie kunnen wij hier nemen? Dit mag niet omzien worden. Met vriendelijke groeten, A. G.

Berichten (2)

A. G.

Naar: YVES ROCHER

07/08/2024

Geachte, Begin juli 2024, zoals eerder vermeld in de communicatie, zou Yves Rocher me nog contacteren na de datum van 08/07/2024. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik nog steeds niets vernomen van Yves Rocher om de klacht verder te behandelen. Dit heeft de indruk gewekt dat Yves Rocher hun klachten niet wil oplossen en zeker hun langdurige klanten niet wil behouden. Yves Rocher heeft me hier enorm veel ongemak veroorzaakt, en er is geen bemiddeling van hun kant geweest, noch de wens om dit op een klantvriendelijke manier op te lossen. Ik spreek hier over de medewerkers van de klantenservice (hoofdkantoor) en niet over de winkelmedewerkers. Door het hoofdkantoor heb ik nu een slechte ervaring en ik ga de producten en de service van dit bedrijf nooit meer gebruiken. Dit zal ook bekend worden gemaakt en doorgegeven aan mijn kennissen. Hoogachtend, Andreea Greere

YVES ROCHER

Naar: A. G.

09/08/2024

.-------------------- Original Message----------------------klachten@test-aankoop.be wrote le 07/08/2024 12:00:57subject : Nieuw bericht van ANDREEA G‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ZjQcmQRYFpfptBannerStartThis Message Is From an External SenderShould you have any doubt, report any suspicious e-mail by clicking on the Report a suspicious e-mail button in OutlookZjQcmQRYFpfptBannerEnd


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform