Terug

Annulatie bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: YVES ROCHER

30/04/2021

Beste ik bestelde bij u en heb hierbij een bevestiging gekregen alsook een bevestiging dat mijn bestelling verzonden is met bpost. Nu vind ik in mijn spam volgende email van u :Geachte klant,Wegens een technisch probleem zijn we helaas verplicht uw bestelling die op 23 april werd geplaatst te annuleren.Bij het plaatsen van deze bestelling werden verschillende promoties in uw winkelmandje samengevoegd. Uw bestelling komt hierdoor niet overeen met de initiële commerciële aanbieding van Yves Rocher en voldoet ook niet aan onze algemene voorwaarden https://www.yves-rocher.be/nl/algemene-voorwaarden .Uw geannuleerde bestelling wordt zo snel mogelijk aan u terugbetaald.We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.Wij bieden u daarom, vanaf heden, de exclusieve mogelijkheid om een nieuwe bestelling te plaatsen en te genieten van uw aanbieding « Het eerste product in je winkelmandje GRATIS » en van onze P RIVATE S ALE die -50% biedt op DE HELE site (exclusief vaste lage prijzen). Deze aanbiedingen zijn geldig tot en met 2 mei 2021.Hoe kan u genieten van deze aanbiedingen? Het volstaat op deze link te klikken https://www.yves-rocher.be/?shopId=PRIV en uw bestelling te plaatsen.Wij danken u voor uw trouw en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit technisch probleem zich niet opnieuw voordoet.Tot ziens.Het Yves Rocher TeamAlhoewel ik volgende bevestiging van u gekregen heb bij de betaling van de bestelling: Mevr. VANMARCKE DORA - Klantnummer : 652771645 Besteldatum Bestelnummer Bestellingswijze Situatie van de bestelling Datum van verzending Distributiedienst Bedrag van de bestelling(€) Situatie van de factuur Aanvankelijke vervaldatum Nog te betalen bedrag (€)23/04/2021 011 Internet verzonden 27/04/2021 De Post 45,22 In regularisatie 0,00Besteldatum : datum van behandeling van uw bestelling in ons systeem.Kan dit zomaar na betaling en bevestiging van de bestelde goederen?Ik sta erop dat deze bestelling voor het betaalde bedrag geleverd word en wens hiervoor geen terugbetaling.Uw systeemfouten zijn niet mijn probleem.Met vriendelijke groet,Dora Vanmarcke

Berichten (2)

YVES ROCHER

Naar: D. V.

06/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

YVES ROCHER

Naar: D. V.

06/05/2021

Geachte mevrouw Vanmarcke,Naar aanleiding van uw klacht over uw bestelling deel ik u mee dat ik uw bericht heb doorgegeven aan de betreffende afdeling. U mag erop rekenen dat zij zo spoedig mogelijk een antwoord zullen geven op uw vraag.Mocht u volgende week nog niets van ons hebben vernomen, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen op het nummer 0800/94.246 (gratis oproep uitsluitend vanuit Belgie) van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en de zaterdag van 9u tot 13u. Met vriendelijke groeten, Florence Klantenservice Yves Rocher-------------------- Message d'origine----------------------klachtenbox@test-aankoop.be a écrit le 05/05/2021 13:04:40 sujet Klacht - Annulatie bestelling - (CPTBE01262228-64)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform