BesteTestaankoop,
Bedankt voor uw aanvraag over de situatie met de bon van Paul Van Hoof.
Na controle stellen we vast dat de bon met nummer4111659061 al in oktober vrijgegeven werd door de partner, maar dat onze klantendienst hier spijtig genoeg niet op de hoogte van werd gesteld. Daarom kreeg ook de klant nog geen antwoord, waarvoor onze excuses.
Naar aanleiding van deze klacht, hebben we dit kunnen rechtzetten: we bieden een nieuwe bon aan, aangezien de bon in kwestie bijna zou vervallen: we hebben er een kleine tegemoetkoming aan toegevoegd, om de ervaring van de klant te verbeteren. De klant heeft dit rechtstreeks op zijn account ontvangen.
We denken dat de klant hiermee tevreden zal zijn en blijven uiteraard ter beschikking voor bijkomende vragen.
Als u nog vragen heeft, mag u op deze e-mail reageren. We helpen u graag verder.
Het Wonderbox-Klantrelatieteam
Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt.
thread::YOHGdOuefyC-e-H2uaMWdUg::
ref:_00Db0JMp8._500Sbf44qH:ref