Terug

Tot 5 maal toe een klacht ingediend (onbruikbare voucher) bij Wonderbox, telkens zonder gevolg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

P. V.

Naar: WONDERBOX

25/11/2025

Dinsdag 25/11/2025: registratie klacht nummer 5 via contactformulier op portaal van Wonderbox: Beste, dit is reeds de vijfde klacht dat ik meld bij Wonderbox, die allemaal zonder gevolg zijn gebleven. De eerste keer via hun portaal, maar blijkbaar werd deze klacht niet geregistreerd. De tweede maal een viertal weken geleden , via telefonische melding. Hieraan werd geen enkel gevolg gegeven. Een derde maal, via telefonische melding op vrijdag 14/11/2025. Via een van uw medewerkers kreeg ik de garantie dat ik feedback zou krijgen op mijn klacht ten laatste op vrijdag 14/11/2025. Op 17/11/2025 heb ik opnieuw een klacht ingediend via jullie portaal. Ik kreeg een bevestigingsmail dat ik ten laatste na 72h een antwoord mocht verwachten. Dit is weeral niet gebeurd en ik wacht nog steeds op resultaat van mijn 4 vorige klachten. Hoe is het mogelijk dat een organisatie zoals Wonderbox op zulk een degoutante manier omgaat met hun klanten. Ik verwacht op zijn minst dat klachten worden gehoord en beantwoord. Ik wil graag beroep doen op de garantieclausule die u vermeldt bij de verkoop van uw producten of is dat ook een lege doos zoals uw klachtenprocedure? Alvast hartelijk dank voor uw antwoord. Groeten, Paul Van Hoof

Berichten (1)

WONDERBOX

Naar: P. V.

26/11/2025

BesteTestaankoop, Bedankt voor uw aanvraag over de situatie met de bon van Paul Van Hoof. Na controle stellen we vast dat de bon met nummer4111659061 al in oktober vrijgegeven werd door de partner, maar dat onze klantendienst hier spijtig genoeg niet op de hoogte van werd gesteld. Daarom kreeg ook de klant nog geen antwoord, waarvoor onze excuses. Naar aanleiding van deze klacht, hebben we dit kunnen rechtzetten: we bieden een nieuwe bon aan, aangezien de bon in kwestie bijna zou vervallen: we hebben er een kleine tegemoetkoming aan toegevoegd, om de ervaring van de klant te verbeteren. De klant heeft dit rechtstreeks op zijn account ontvangen. We denken dat de klant hiermee tevreden zal zijn en blijven uiteraard ter beschikking voor bijkomende vragen. Als u nog vragen heeft, mag u op deze e-mail reageren. We helpen u graag verder. Het Wonderbox-Klantrelatieteam Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. thread::YOHGdOuefyC-e-H2uaMWdUg:: ref:_00Db0JMp8._500Sbf44qH:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform