Terug

Weigering om een bon te verlengen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: WONDERBOX

29/10/2025

Beste, Deze week vond ik een Wonderbox bon met nummer: 001730325760 'Weekendje met twee' in mijn kast. Deze was ik totaal uit het oog verloren. Deze bon bleek goed te zijn tot 30 juni 2025. De waarde daarvan is nu zo'n 119,00 euro. Ik stuurde daarop een mail naar de klantendienst van Wonderbox, tot op heden zonder reactie. Gisteren dan maar zelf contact met ze opgenomen met de vraag of deze bon nog kon verlengd worden gezien hij nog niet zo lang vervallen is. Tevens heb ik de vraag gesteld waarom er geen automatisch mailtje kan gestuurd worden met de melding dat de bon te vervallen komt. De persoon van de klantendienst excuseerde zich met de melding dat hij daar niks meer kon aan doen en dat er mogelijks wel een mailtje zou gestuurd kunnen zijn maar dat deze heel dikwijls in de spamberichten terecht komen. Hij kon niks voor mij doen. Ik vraag mij dan ook af hoe het zit met deze verkochte bonnen die niet gebruikt worden wegens 'vergeten'? Die verdwijnen dan allemaal in de zakken van de Wonderbox!!!! Gemakkelijk geld verdiend op die manier! Eerlijker, lijkt mij, indien een bon komt te vervallen dat er een mogelijkheid wordt geboden om de waarde daarvan teruggestort te krijgen of althans een deel daarvan. Ik was al geen fan van zulke bonnen (niet om te geven noch om te krijgen), ik ben dat nu al helemaal niet meer!!! Graag zie ik uw reactie hierop tegemoet. Met beleefde groeten, Josiane De Clercq


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform